
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 37,00 LEI
ISBN: 9789737331199
Autor(i): Adela Rogojinaru
Editura: Tritonic
Anul apariției: 2007
Nr. pagini: 240 pagini
Categorii: Comunicare
Totul a fost globalizat, mai putin acordul nostru cu privire la ceea ce suntem si vrem sa devenim ca vietuitoare politice. Suntem ceea ce declaram, fara ca declaratiile noastre sa mai trebuie probate altfel decat prin simpla „expunere” la public. Integritatea, calitate validata public a caracterului unei persoane, este inlocuita de impresia obtinuta prin expunerea publica a imaginii personale. Identitatea se defineste astfel ca aparitie, manifestare de scena, appearance. Atare definire intretine, in perioada actuala, cultul starurilor de cinema si din intreaga industrie a divertismentului (prin includere, si al celor promovate de politic sau de trusturile mass-media, in conditiile in care cultura populara genereaza un efect de o „tabloidizare” a evenimentelor si de „anecdotizare”a stirilor!).
Comandă online Comunicare, relatii publice si globalizare la 37,00 lei isbn 9789737331199 scrisă de Adela Rogojinaru, tiparită la editura Tritonic în anul 2007. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Comunicare, relatii publice si globalizare nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Fondements de la communication des organisations: confrontations et dynamiques internationales
Tritonic
Adela Rogojinaru
9789737332547
280 pagini
An: 2008
Negocierea in actul educational
Sitech
135 pagini
An: 2009
Studii de lingvistica generala
Academiei Republicii Populare Romane
Alexandru Graur
514 pagini
Genuri ziaristice - Note de curs, I
Fundatiei Romania de Maine
Marin Stoian
75 pagini
An: 2004
Jurnalism TV - Specificul Telegenic
Teora
Eugenia Grosu Popescu
112 pagini
An: 1998
Mirajul televiziunii
Media Business
Razvan Nicolesccu
180 pagini
An: 2003