
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 14,40 LEI
Omul de afaceri Larry John este perfect calificat sa dea sfaturi despre cum sa facem bani si sa nu le purtam grija. Ca presedinte al unor companii de succes, în domenii diverse cum ar fi publicitatea si afacerile imobiliare, el s-a îmbogatit nu o data, ci în repetate rânduri. în fiecare caz, Larry a obtinut succesul urmând un plan de afaceri pe care el îl numeste cei Patru Piloni ai averii. Acum, pentru prima oara în forma scrisa, Larry îsi prezinta strategia usor de înteles, care va face afacerea prospera. Daca veti urma aceeasi reteta, va veti îmbogati la rândul dumneavoastra. Nu se pune problema daca o veti face, este doar o chestiune de timp.
„Aceasta este o strategie si un program care va face prospera orice afacere. Daca iei macar în considerare posibilitatea de a deveni proprietarul unei afaceri si un întreprinzator, aceasta carte este pentru TINE!” Larry John
Comandă online Gandeste bogat ca sa fii bogat - Cele patru reguli de aur pentru a avea succes in afaceri la 14,40 lei isbn 978-973-8951-62-4 scrisă de Larry JOHN, tiparită la editura Pro Editura în anul 2007. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Gandeste bogat ca sa fii bogat - Cele patru reguli de aur pentru a avea succes in afaceri nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Afacerea de familie. Intre job si acasa
Niculescu
Anna Zanardi Cappon în colaborare cu Arshad Moscogiuri
200 pagini
An: 2021
Din activitatea patronala internationala (Supliment al revistei Partener)
ArtPress
270 pagini
An: 2012
Diaagnostic, risc si eficienta in afaceri
Mirton
Gheorghe Băileşteanu
648 pagini
An: 1998
Pasul si drumul
Humanitas
Ihor Lemnij
294 pagini
An: 1992
Concurenta si preturi
Sitech
Cristina Baldan
258 pagini
An: 2008
Sistemul informational al costurilor
Sitech
Ion Ionescu
292 pagini
An: 2005
Finantele locale in perioade de tranzitie
Sitech
Vasile Popeanga
200 pagini
An: 2001
Prevenirea in managementul conflictelor si crizelor
Sitech
Stefan Pop
334 pagini
An: 2017
Dezvoltarea regionala si coeziunea economica in Uniunea Europeana
Sitech
Mihai Radoi
266 pagini
An: 2020
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini