Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 47,60 LEI
ISBN: 978-973-1740-07-2
Autor(i): Jill Konrath
Editura: Brandbuilders
Anul apariției: 2007
Nr. pagini: 290 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este momentul sa treci de la clientii mici la marile conturi corporatiste.
Se pare insa ca marile corporatii au ridicat enorme fortarete impenetrabile in jurul birourilor lor. Numele factorilor de decizie sunt invaluite in mister. Este aproape imposibil sa vorbesti cu o persoana in carne si oase. Imaginea marilor contracte sau a comisioanelor consistente se invarte in capul tau. Ai da orice pentru o relatie corporatista pe termen lung, cu venituri profitabile si constante. |n plus, daca ai lucra cu firme prestigioase, ar fi o dovada pozitiva pentru alti potentiali cumparatori ca oferta ta de vanzari este de prima mana. Stii ca girul acestora ti-ar simplifica celelalte actiuni de vanzari.
Dar cum patrunzi in aceste mari companii? De ce anume este nevoie pentru a obtine o intalnire cu un factor de decizie? Cum sa intri daca nu cunosti nici macar o persoana care sa lucreze acolo? Sau, daca nu esti chiar pregatit sa ataci acesti monstri corporatisti, cum vei ajunge la firme mai mari decat cele cu care lucrezi azi? Ei bine, iti vom dezvalui cateva din secretele unice ale vanzatorilor de elita.
Citeste lucrarea noastra si vei descoperi cum sa:
• Stabilesti ca target conturile unde ai cea mai mare probabilitate de succes
• Gasesti numele potentialilor clienti care pot folosi oferta ta
• Creezi propuneri de valoare impresionante care sa le atraga atentia
• Dezvolti o campanie eficienta si complexa de obtinere a contului
• Depasesti obstacolele si obiectiile care iti distrug actiunile de vanzari
• Te pozitionezi ca o resursa inestimabila, nu ca un promotor al produsului
• Ai intalniri initiale de impact, care pun bazele unei relatii solide
• Te diferentiezi de alti vanzatori
Nici Roma nu a fost cucerita intr-o zi. Asa se intampla si cu marile companii. Acum ai la indemana un instrument indispensabil de lucru, ce poate fi folosit zilnic de fiecare persoana care lucreaza in vanzari si care se confrunta permanent cu noi provocari.
Despre autor
JILL KONRATH este expert in strategii complexe de vanzari. Site-ul ei, www.sellingtobigcompanies.com, este o resursa populara pentru vanzatorii care incearca sa incheie contracte pe piata corporatista.
Lista de clienti a lui Konrath, care contine nume precum 3M, Medtronic, United HealthGroup, General Mills, RSM, McGladrey si Hilton, cuprinde unele dintre cele mai mari companii din lume.
Comandă online cartea "Cum sa vinzi marilor companii" la 47,60 lei isbn 978-973-1740-07-2 scrisă de Jill Konrath, tiparită la editura Brandbuilders în anul 2007. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Cum sa vinzi marilor companii" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Manualul de management financiar al editurii
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Felicia Cornelia Macarie
240 pagini
An: 2013
Anuarul Statistic al Republicii Socialiste Romania 1980
Directia Centrala de Statistica
Directia Centrala de Statistica
691 pagini
An: 1980
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002