Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 23,20 LEI
Aceasta carte a fost conceputa pentru a pune la dfispozitia studentilor si a tuturor celor implicati in industria hoteliera elementele de baza ale teoriei si practicii operatiunilor de front-office. Pe tot parcursul cartii, aplicatiile inlescnesc insusirea modului de gandire al unui lucrator de la front-office. Succesiunea capitolelor urmeaza un client tipic, de la check-in la check-out, in relatie cu celelalte departamente si sectoare din cadrul unui hotel.
Comandă online cartea "Principiile operatiunilor de la receptia hotelului. Editia 2" la 23,20 lei scrisă de Baker Sue, tiparită la editura CH Beck în anul 2007 categorie Turism, Economie. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Principiile operatiunilor de la receptia hotelului. Editia 2" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Evaluarea intreprinderii turistice. Curs universitar
Sitech
Simion Ciuna
190 pagini
An: 2005
Modele Internationale de Vacation Ownership - Fractional Property
Sitech
Bogdan Popovici
166 pagini
An: 2015
Resurse si Destinatii Turistice pe Plan Mondial
Uranus
9789737765871
212 pagini
An: 2011
Suldal - Stavanger Turistforenigns Yearbook 1993
8290029608
171 pagini
An: 1994
Ghidul turistic al Romaniei 2007 - The Travel Guide of Romania (structurat pe regiuni turistice)
Publirom
9789738628656
672 pagini
An: 2007
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013