Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 23,20 LEI
Aceasta carte a fost conceputa pentru a pune la dfispozitia studentilor si a tuturor celor implicati in industria hoteliera elementele de baza ale teoriei si practicii operatiunilor de front-office. Pe tot parcursul cartii, aplicatiile inlescnesc insusirea modului de gandire al unui lucrator de la front-office. Succesiunea capitolelor urmeaza un client tipic, de la check-in la check-out, in relatie cu celelalte departamente si sectoare din cadrul unui hotel.
Comandă online cartea "Principiile operatiunilor de la receptia hotelului. Editia 2" la 23,20 lei scrisă de Baker Sue, tiparită la editura CH Beck în anul 2007 categorie Turism, Economie. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Principiile operatiunilor de la receptia hotelului. Editia 2" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Evaluarea intreprinderii turistice. Curs universitar
Sitech
Simion Ciuna
190 pagini
An: 2005
Modele Internationale de Vacation Ownership - Fractional Property
Sitech
Bogdan Popovici
166 pagini
An: 2015
Resurse si Destinatii Turistice pe Plan Mondial
Uranus
9789737765871
212 pagini
An: 2011
Suldal - Stavanger Turistforenigns Yearbook 1993
8290029608
171 pagini
An: 1994
Ghidul turistic al Romaniei 2007 - The Travel Guide of Romania (structurat pe regiuni turistice)
Publirom
9789738628656
672 pagini
An: 2007
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Manualul de management financiar al editurii
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Felicia Cornelia Macarie
240 pagini
An: 2013
Anuarul Statistic al Republicii Socialiste Romania 1980
Directia Centrala de Statistica
Directia Centrala de Statistica
691 pagini
An: 1980
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002