Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 26,40 LEI
Mari esecuri ale unor branduri renumite constituie o fascinanta trecere in revista a evenimentelor care survin in momentul in care colosi de renume mondial, precum McDonald's si Coca-Cola, lanseaza branduri semnificative care esueaza spectaculos si cu pierderi considerabile. In plus, Matt Haig propune o abordare amuzanta a subiectului � avem de-a face, astfel, cu o carte de business foarte placuta la lectura, dar cu un mesaj extrem de serios. Autorul ne dezvaluie aspectele sau elementele care au dat gres in fiecare caz si ne ofera o suita de lectii memorabile. Familiarizarea cu gama de esecuri de business asupra carora se opreste Matt Haig va va pune in alerta cu privire la pericolele potentiale si va va dezvalui modalitatile prin care ii puteti asigura brandului dumneavoastra o viata lunga si sanatoasa.
Fiecare om de afaceri va citi aceasta carte si de placere, si din interes. Va invitam s-o lecturati, sa va bucurati de ea si sa insusiti invatamintele de rigoare. Patrick Barwise, profesor de management si marketing la London Business School
Comandă online cartea "Mari esecuri ale unor branduri renumite" la 26,40 lei scrisă de Matt Haig, tiparită la editura Meteor Press în anul 2008 categorie Afaceri, Economie. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Mari esecuri ale unor branduri renumite" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Biblioteca de la miezul noptii
Editura Nemira
Matt Haig, Cristina Nan
9786064309426
256 pagini
An: 2020
Cateva motive sa iubesti viata
Nemira
Matt Haig, Cosmina Morosan
9786064304025
240 pagini
An: 2018
O viaţă imposibilă
Nemira
Matt Haig, Irina Pricop
9786064317810
380 pagini
An: 2024
Umanii
Nemira
Matt Haig, Alina Sârbu
9786064312419
344 pagini
An: 2021
Eu şi Moş Crăciun
Nemira
Matt Haig, Cristina Jinga
9786064322111
304 pagini
An: 2025
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013
Manualul de management financiar al editurii
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Felicia Cornelia Macarie
240 pagini
An: 2013
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Investitii
Sitech
Dalia Simion
250 pagini
An: 2011
Contabilitate consolidata
Sitech
Mariana Banuta
272 pagini
An: 2012
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013
Reforma Bancara si Fiscala
Sitech
Dinel Staicu
98 pagini
An: 2014
Tratat de finante publice, Partea I (Matei, Dracea)
Sitech
Gheorghe Matei, Marcel Dracea, Raluca Dracea
302 pagini
An: 2005