
ISBN: 9789736494178
Autor(i): N.Cimpoca
Editura: Sigma
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 240 pagini
Stare: nefolosita (noua)
Categorii: Afaceri / Economie / Bani, Carte nefolosită, Economia Romaniei
„Brandingul de ţară” se referă la ce trebuie făcut pentru ca „produsul România” şi imaginea sa să fie mai bine prezentate, promovate şi vândute în exterior. Cu câteva excepţii notabile, pe care sperăm să le remarcaţi în lucrare, paginile acestei cărţi sunt scrise de studenţii anului al II-lea al Facultăţii de Sociologie-Psihologie a Universităţii Spiru Haret Bucureşti, ca referate la cursul de sociologia comunicării, susţinut de prof. univ. dr. Emilian M. Dobrescu. Printr-un efort de documentare, de reunire, sinteză şi analiză, s-a realizat, probabil, prima lucrare despre brandindul de ţară şi cu această concepţie, din literatura de specialitate autohtonă şi una din primele, din domeniul internaţional al brandingului. Putem considera această carte, pentru noutatea ideilor pe care le promovează, dar, mai ales, pentru începutul în ştiinţă pe care îl face fiecare autor student al Universităţii Spiru Haret, un debut spectaculos, la nivelul cel mai înalt al didacticii şi cercetării ştiinţifice universitare. Cititorul, avizat sau nu asupra subiectului, va observa frumuseţea şi nonşalanţa unor aprecieri, pline de substanţă, pe care le fac tinerii • de ce nu, viitorii noştri mari specilişti în branding? • care abordează aici un subiect de mare fineţe teoretică şi practică. Proiectul naţional „Un brand de ţară pentru România”, pe care autorităţile se pare că l-au abandonat, poate fi realizat cu tinerii care scriu în această lucrare şi îşi susţin cu atâta originalitate ideile şi gândurile.
Comandă online Branding de tara. Romania la 36,00 lei isbn 9789736494178 scrisă de N.Cimpoca, tiparită la editura Sigma în anul 2008. Cartea poate fi livrată în circa 2 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.
Interdependenţa : starea economiei - sănătatea populaţiei
Economica
Iuliana-Claudia Mihalache, Iuliana Claudia Mihalache
9786060930532
194 pagini
An: 2024
Mediul de afaceri şi capitalul uman din România : provocări determinate de contextul economic pandemic şi
Pro Universitaria
Marioara Iordan, Mihaela-Nona Chilian, Dalina Maria Andrei, , Mihaela Nona Chilian, Daniel Gabriel Anghel
9786062618087
324 pagini
An: 2023
Avuţia naţională a României
Publica
Florin Georgescu, Bogdan-Octavian Cozmanca, , Gheorghe Gherghina
9786067225648
232 pagini
An: 2023
O relaţie asimetrică - Vol. 1 (Set of:O relaţie asimetricăVol. 1)
Cetatea de Scaun
Elena Dragomir
9786065375741
365 pagini
An: 2022
Documente - Vol. 2 (Set of:O relaţie asimetricăVol. 2)
Cetatea de Scaun
Elena Dragomir
9786065375758
605 pagini
An: 2022
Limbajul vânzărilor : arta şi ştiinţa comunicării în vânzări
Prestige
Andy Eilers şi Tom Hopkins, Tom Hopkins, Andy Eilers, Ana-Maria Scarlat
9786303320540
240 pagini
An: 2024
Fundamente şi strategii pentru promovarea dezvoltării durabile : o analiză a economiei circulare şi a educ
Pro Universitaria
Sabin Chiş
9786062619046
162 pagini
An: 2024
Contabilitatea în comerţ
Pro Universitaria
Luminita Jalba
9786062618971
470 pagini
An: 2024
Kaizen în administraţia publică : o reformă necesară în România!
Litera
Simona Săvulescu, Cristina Andreescu, Andrei Răduţu, Maria Mădălina Roşca, Constantin Toma, Julien Bratu
9786303199283
160 pagini
An: 2024
Capitalul imaterial şi dematerializarea activităţilor economice : provocări pentru contabilitate
Economica
Mihaela Curea
9786060930570
280 pagini
An: 2024
Din batrani. Volumul al II-lea
Hoffman
Ioan Slavici
9786064616104
280 pagini
An: 2021
Din batrani. Volumul I
Hoffman
Ioan Slavici
9786064616098
302 pagini
An: 2021
Sfântul Dumitru Stăniloae : nobleţea teologului cu suflet de ţăran
Lumea credintei
Costion Nicolescu
9786306562299
272 pagini
An: 2025
Din pacat in pacat (editie 2020)
Hoffman
Ioan Slavici
9786064611581
136 pagini
An: 2020
Ne jucăm, învăţăm, fructe şi legume colorăm
Letras
Maria Divoiu, Adela Guţu
9786303125282
36 pagini
An: 2025