
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 15,90 LEI
Autor(i): William J. McEwen
Editura: ALL
Colecția: GALLUP
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 176 pagini
Companiile cheltuiesc miliarde de dolari in fiecare an, in incercarea lor de a curta consumatorii. Investesc in forme exotice de publicitate, in programe de fidelizare, in softuri complexe si costisitoare de CRM... Rezultatul? Majoritatea companiilor nu sunt conectate la nivel emotional cu consumatorii. Desigur, strategiile lor pot fi �la moda�, iar reclamele lor pot fi demne de premiile de la Cannes. Dar, prea adesea, sumele investite nu se materializeaza in relatii durabile cu clientii. �Forta brandului� va vorbeste despre relatiile cu brandurile, dar din perspectiva clientilor, nu a companiilor. Este plina de istorioare si de invataminte, culese si prelucrate de catre Gallup Organization, care are o experienta de peste 60 de ani in studierea psihologiei clientilor. Taria relatiilor intre clienti si branduri poate fi masurata. �Forta brandului� va va arata cum anume sa o faceti.
�Forta brandului ne furnizeaza un exceptional model strategic pentru masurarea si administrarea unora dintre cele mai valoroase active strategice ale companiei: relatiile dintre brand si consumatori.� LYNDA FIREY-OLDROYD, Vicepresedinte, Consumer Insights, Gap Inc.
�Forta brandului subliniaza un adevar fundamental, pe care trebuie sa-l inteleaga si sa-l adopte toti specialistii de marketing: conexiunile dintre un brand si clientii sai se produc in special la nivel emotional. Aceasta este o carte esentiala pentru oricine cauta sa-si construiasca in jurul brandului sau relatii durabile si profitabile.� MIKE WELLS, Vicepresedinte, Toyota Motors Sales, SUA William J. McEWEN, Ph.D., este un lider global al cercetatorilor, care activeaza in cadrul Gallup Organization. Este un expert in domeniile comunicarii de brand a companiilor si a gestiunii valorilor intangibile (cum sunt brandurile). Inainte de a veni la Gallup, McEwen a ocupat timp de 25 ani diverse pozitii, de cercetator senior si de manager al relatiilor cu clientii in cadrul unor prestigioase agentii publicitare, precum McCann-Erickson, FCB si D�Arcy. Dr. McEwen are o experienta extrem de bogata in relatiile brandurilor, incepand de la marcile de bere si de snackuri si pana la cele de calculatoare si de produse bancare. Si-a luat doctoratul la Michigan State University si a activat in cadrul Universitatii din Connecticut. In present, locuieste in Newport Beach, California.
Comandă online FORTA BRANDULUI la 15,90 lei scrisă de William J. McEwen, tiparită la editura ALL face parte din colecția GALLUP în anul 2008. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul FORTA BRANDULUI nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Cat de mult conteaza sondajele de opinie
ALL
Frank Newport
210 pagini
An: 2007
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Investitii
Sitech
Dalia Simion
250 pagini
An: 2011
Economia serviciilor
Sitech
Ion Criveanu
232 pagini
An: 2005
Conjunctura pietelor internationale. Manual universitar
Sitech
Elena Lolescu
256 pagini
An: 2004
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003