Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 28,50 LEI
ISBN: 978-973-46-1017-4
Autor(i): Remy Rieffel
Editura: Polirom
Colecția: Collegium. Media
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 248 pagini
Categorii: Sociologie
Traducere de Ileana Busuioc
Sinteza a cunostintelor din domeniu, lucrarea abordeaza rolul mass-media in societatile democratice, precum si relatia dintre producatorii si receptorii mesajului mediatic. Subiect deosebit de sensibil, care suscita aprecieri contrare, influenta mijloacelor de comunicare in masa asupra opiniei publice, vietii politice sau culturii este analizata in mod obiectiv, pe baza studiilor si anchetelor de teren. Volumul se adreseaza specialistilor in domeniile jurnalismului si sociologiei si studentilor de la facultatile de profil, dar si tuturor celor interesati de fenomenul complex numit mass-media.
Cuprins: Efectele mobilizarii asupra vietii politice • Noi tehnici de persuasiune • Mass-media, opinia publica si spatiul public • Mass-media intre propaganda si publicitate • Dezinformarea • Mass-media contra culturii? • Profesionistii mass-media • Audienta si publicurile mass-media • Utilizarile tehnologiilor informatiei si comunicarii
Comandă online cartea "Sociologia mass-media" la 28,50 lei isbn 978-973-46-1017-4 scrisă de Remy Rieffel, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Media. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Sociologia mass-media" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Tehnici de redactare in presa scrisa
Polirom
Sorin PREDA
9734602853
224 pagini
An: 2008
Sociologie romaneasca, Nr. 2/2000
Asociatia Romana de Sociologie
175 pagini
An: 2000
Sociologie romaneasca, Nr. 1/2000
Asociatia Romana de Sociologie
185 pagini
An: 2000
Sociologie romaneasca, Nr. 2/1999
Asociatia Romana de Sociologie
168 pagini
An: 1999
Caiete Sociologice, Nr. 2/2004
Fundatiei Academice Axis
251 pagini
An: 2004
Revista Universitara de Sociologie, Nr. 2/2007
Universitatea din Craiova
263 pagini
An: 2007