
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 35,90 LEI
Titlu original: THE FIRST 90 DAYS - Critical Success Strategies for New Leaders at All Levels
ISBN: 978-973-669-455-4
Autor(i): Michael Watkins
Editura: Curtea Veche
Colecția: Profit
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 236 pagini
În calitate de profesor de management la IMD Lausanne, Michael Watkins formează viitorii directori de companii, predându-le cursuri specifice de management organizaţional şi dezvoltare. De-a lungul timpului a oferit consultanţă unei arii extinse de categorii de lideri — de la cei din întreprinderi mici şi mijlocii până la cei care lucreazã în corporaţii multinaţionale.
A fost profesor la Kennedy School of Government din cadrul Harvardului, iar din 1996 predã cursuri de leadership şi negociere la Harvard Business School.
Este coautor a peste 10 cărţi despre leadership şi negociere în afaceri, printre care Shaping the Game: The New Leader's Guide to Effective Negociating. Pe lângă cărţile sale despre management şi leadership, Watkins a analizat şi a scris articole despre securitatea internaţională şi negociere în comerţul internaţional.
„Această carte este harta managerilor pe drumul pentru preluarea conducerii în primele 90 de zile la un nou loc de muncã.”
Michael Watkins
Specializat în formarea liderilor, Michael Watkins pleacă de la premisa că primele 90 de zile sunt esenţiale în trasarea direcţiei de acţiune a noului şef numit. Eşec sau avânt? Înfrângere sau succes? Totul depinde de cum vă concentraţi energia şi de cum vă trasaţi planul personal de dezvoltare în aceste prime 90 de zile. Printre elementele-cheie ale transformării perioadei de tranziţie într-un succes deplin se numără: cunoaşterea în detaliu a noii organizaţii sau a noului domeniu pe care îl coordonaţi; stabilirea unei relaţii oneste şi echilibrate atât cu superiorul ierarhic, cât şi cu subordonaţii direcţi; formarea coaliţiilor în interiorul şi mai ales în afara departamentului coordonat.
Primele 90 de zile într-o nouă poziţie de conducere reprezintă intervalul optim pentru a analiza situaţia, a pune la punct o strategie de acţiune şi a evalua potenţialul colegilor şi al partenerilor dumneavoastrã. Acestea sunt zilele în care vă delimitaţi terenul, vă edificaţi asupra lacunelor de comunicare şi încercaţi să găsiţi soluţiile optime pentru reuşită.
Un adevărat izvor de inspiraţie pentru depăşirea cu succes a unei perioade dificile şi esenţiale din cariera unui şef, cartea este extrem de apreciată în domeniu, mai ales pentru că propune căi logice de ocupare a unei poziţii, de asumare şi conştientizare a noului rol, de construire a unei strategii de lucru, de trasare a viitorului companiei, dar mai ales de asigurare a continuităţii.
Comandă online Primele 90 de zile - Strategii de succes pentru noii conducatori, la orice nivel la 35,90 lei THE FIRST 90 DAYS - Critical Success Strategies for New Leaders at All Levels isbn 978-973-669-455-4 scrisă de Michael Watkins, tiparită la editura Curtea Veche. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Primele 90 de zile - Strategii de succes pentru noii conducatori, la orice nivel nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Inovatia ca solutie in afaceri. Crearea si mentinerea unei cresteri de succes
Curtea Veche
CLAYTON M. CHRISTENSEN, MICHAEL E. RAYNOR
9789736699177
304 pagini
An: 2010
Modelul racheta. Sfaturi pentru construirea unei echipe performante
Curtea Veche
Robert Hogan, Gordon Curphy
9786065883895
232 pagini
An: 2012
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Investitii
Sitech
Dalia Simion
250 pagini
An: 2011
Economia serviciilor
Sitech
Ion Criveanu
232 pagini
An: 2005
Conjunctura pietelor internationale. Manual universitar
Sitech
Elena Lolescu
256 pagini
An: 2004
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003