
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 1.046,60 LEI
ISBN: 0324190433
Autor(i): Michael Hutt
Editura: South-Western College Pub
Nr. pagini: 744 pagini
Categorii: Economie, Carte straină
Comandă online business marketing management: a strategic view of industrial and organizational markets, 8 ed la 1.046,60 lei isbn 0324190433 scrisă de Michael Hutt, tiparită la editura South-Western College Pub cu un număr de 744 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul business marketing management: a strategic view of industrial and organizational markets, 8 ed nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Les Relations Internationales et L Integration Economique
Sitech
Elena Toba, Alexandru Gribincea, Valentina Negut, Mircea Maris
9736573303
176 pagini
An: 2003
MicroCAD 2005. International Scientific Conference 10-11 March 2005
9636616620
381 pagini
An: 2005
Contemporary microeconomics. Sixth edition
Worth Publishers
Milton Spencer
458 pagini
An: 1986
Economie et Societe Francaises, 1ere B
Scodel
Maurice Parodi
414 pagini
An: 1986
La fin des miracles economiques - Apparences et realite du developpement economique
Edition Du Seuil
Ferenc Janossy
303 pagini
An: 1972
A House of Night novel - Revealed
ATOM
Kristin Cast
306 pagini
An: 2013
Vipere au Poing
Editions Du Progres
Herve Bazin
195 pagini
An: 1964
Le Pavillon Des Cancereux (Julliard, 1972)
Julliard
Alexandr Soljenitin
784 pagini
An: 1972
Mathematik Register (English, Deutsch, Franzosisch, Russisch)
Veb Verlag Technik Berlin
Gunther Eisenreich
529 pagini
An: 1982
The Losers. High Hunt
WINGS BOOKS
David Eddings
501 pagini
An: 1994