
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 33,80 LEI
ISBN: 9789736696336
Autor(i): Patricia A. Curtin , T. Kenn Gaither
Editura: Curtea Veche
Colecția: Relatii publice internationale
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 360 pagini
Categorii: Comunicare, Economie
Relaţii publice internaţionale. Negocierea culturii, a identităţii şi a puterii oferă prima abordare critic-culturală a relaţiilor publice internaţionale în diferite medii de reglementare politice şi culturale. Analiza campaniilor Coca-Cola în India şi Turcia, a lansării New Coke şi a strategiei KFC în China este completată cu descrierea campaniilor de promovare a imaginii unor ţări precum Coreea de Sud şi Elveţia şi cu aceea a campaniei de eradicare a variolei desfăşurate de Organizaţia Mondială a Sănătăţii.
Studiile de caz prezentate, precum şi strategiile de comunicare implementate în mediul internaţional se vor dovedi utile atât studenţilor şi profesorilor de la facultăţile de comunicare şi jurnalism, cât şi celor de la ştiinţe politice, relaţii internaţionale sau relaţii economice internaţionale. în acelaşi timp, de cât mai multe exemple de bune practici au nevoie şi cei care activează într-o instituţie publică, într-o corporaţie, în presă sau în diplomaţie.
Sunt profund convinsă de faptul că, în această lume a globalizării, intelectualul mileniului al treilea trebuie să fie şi un bun comunicator �" educat, nu doar talentat. Este extrem de important ca adepţii şi suporterii comunicării profesioniste să aibă la îndemână asemenea cărţi de valoare şi să îşi unească forţele pentru a valorifica talentul de comunicator şi creativitatea românului, un capital pe care trebuie să îl facem mai bine cunoscut lumii.
Ambasador Simona-Mirela Miculescu
coordonatorul colecţiei de Relaţii Publice Internaţionale
Comandă online RELATII PUBLICE INTERNATIONALE la 33,80 lei isbn 9789736696336 scrisă de Patricia A. Curtin , T. Kenn Gaither, tiparită la editura Curtea Veche face parte din colecția Relatii publice internationale. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul RELATII PUBLICE INTERNATIONALE nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Negocierea in actul educational
Sitech
135 pagini
An: 2009
Studii de lingvistica generala
Academiei Republicii Populare Romane
Alexandru Graur
514 pagini
Genuri ziaristice - Note de curs, I
Fundatiei Romania de Maine
Marin Stoian
75 pagini
An: 2004
Jurnalism TV - Specificul Telegenic
Teora
Eugenia Grosu Popescu
112 pagini
An: 1998
Mirajul televiziunii
Media Business
Razvan Nicolesccu
180 pagini
An: 2003
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003