
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 63,40 LEI
ISBN: 978-973-88156-2-9
Autor(i): Seth Godin
Editura: Brandbuilders
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 336 pagini
Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba engleza este „Small is the new big“, isi propune sa revolutioneze din temelii principiul repetat si pus in practica timp de ani de zile de aproape toti oamenii de marketing. O lunga perioada de timp a fost la moda sa gândesti in stil mare, sa-ti faci planuri marete sau sa te evidentiezi prin marime.
Se pare ca in zilele noastre lucrurile au inceput sa se schimbe. Sa ne gândim la impactul articolelor publicate pe bloguri mai mult sau mai putin influente, dar care pot afecta semnificativ imaginea unei companii, pentru ca lucrurile mici au impact. Despre ele se vorbeste, iar informatiile circula cu repeziciune si sunt practic imposibil de controlat.
S-a dovedit clar ca o companie mica poate ajunge la acelasi succes, cu mai putine resurse, decât una mare. Avantajul companiilor mari este uneori puterea financiara, dar când esti mic poti evita birocratia si te poti apropia mult mai usor de consumatori. Companiile mici sunt intotdeauna mai atente la detalii, au clienti care se transforma in adevarati avocati ai brandului si care povestesc mai departe despre lucrurile de care au fost incântati.
Nu neaparat tot ce e mare este si bun. Marimea conteaza, dar nu in toate situatiile. Chiar si stravechea intelepciune româneasca a surprins foarte bine aceste principii in proverbul „Buturuga mica rastoarna carul mare“.
SETH GODIN este autorul a sapte bestseller-uri internationale: Purple Cow, Permission Marketing, Unleashing the Ideavirus, The Big Red Fez, Survival Is Not Enough, Free Prize Inside! si All Marketers Are Liars. De asemenea, este editorul lucrarii The Big Moo, dar si fondator si CEO al firmei Squidoo. Blogul scris de el se numara printre primele douazeci cele mai citite din lume, iar lucrarile lui sunt incluse in topul celor mai influente carti de business de catre prestigioasa revista Forbes
Comandă online VIITORUL APARTINE COMPANIILOR MICI - 183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri la 63,40 lei isbn 978-973-88156-2-9 scrisă de Seth Godin, tiparită la editura Brandbuilders în anul 2008. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul VIITORUL APARTINE COMPANIILOR MICI - 183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Asta inseamna marketing. Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi
Publica
Seth Godin, Raluca Chifu
9786067223491
272 pagini
An: 2019
Asta înseamnă strategie : fă planuri mai bune
Publica
Seth Godin, Iulia Bertea-Nani
9786067226522
336 pagini
An: 2025
Toți marketerii sunt mincinoși
Curtea Veche
Seth Godin
9786064408150
168 pagini
An: 2021
Linchpin. Esti de neinlocuit?
Publica
Seth Godin, Mihaela Sofonea
9786067223248
352 pagini
An: 2018
Practica. Livreaza munca creativa
Publica
Seth Godin, Cosmin Maricari
9786067224368
240 pagini
An: 2021
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Investitii
Sitech
Dalia Simion
250 pagini
An: 2011
Economia serviciilor
Sitech
Ion Criveanu
232 pagini
An: 2005
Conjunctura pietelor internationale. Manual universitar
Sitech
Elena Lolescu
256 pagini
An: 2004
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973