
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 20,00 LEI
ISBN: 978-973-115-482-4
Autor(i): Libaert Thierry
Editura: CH Beck
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 120 pagini
Categorii: Comunicare
Comunicarea de criza - În prezent, fenomenele de criză par să se accelereze şi să se amplifice într-un context economic în care concuren-ţa şi mediatizarea evenimentelor sunt ridicate. Criza repre-zintă în aceste condiţii un pericol real şi poate duce la dispariţia organizaţiei sau a firmei respective. De aceea, comunicarea devine o miză majoră.
Comandă online Comunicarea de criza la 20,00 lei isbn 978-973-115-482-4 scrisă de Libaert Thierry, tiparită la editura CH Beck în anul 2008. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Comunicarea de criza nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Negocierea in actul educational
Sitech
135 pagini
An: 2009
Studii de lingvistica generala
Academiei Republicii Populare Romane
Alexandru Graur
514 pagini
Genuri ziaristice - Note de curs, I
Fundatiei Romania de Maine
Marin Stoian
75 pagini
An: 2004
Jurnalism TV - Specificul Telegenic
Teora
Eugenia Grosu Popescu
112 pagini
An: 1998
Mirajul televiziunii
Media Business
Razvan Nicolesccu
180 pagini
An: 2003