Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 6,20 LEI
Autor(i): KURT ROHNER
Editura: ALL
Colecția: management&Marketing
Anul apariției: 1999
Nr. pagini: 224 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Epoca informationala a fost vestita înca cu ani în urma. în relatie cu informatica, era industrializarii a devenit o era informationala. Societatea industriala a suferit o mutatie, transformandu-se într-o societate a informatiilor sau, asa cum mai este numita, o societate a comunicatiilor, în care atat prelucrarea informatiilor si stapanirea cunostintelor stiintifice prin intermediul calculatorului, cat si orice fel de comunicare realizata pe baza retelelor existente la nivel mondial au devenit, peste tot si în orice moment, posibile si facile. Lucrarea elvetianului Kurt Rohner, specialist în domeniul vanzarilor si al marketingului, clarifica paradigmele marketingului evoluand într-o epoca informatizata. Evolutia în continuare a marketingului în domeniul mediilor electronice - cum ar fi marketingul bancilor de date, comunicatiile prin video-text, cele audio si cele prin fax, multi-media, CD-ROM si realitatea virtuala creata prin intermediul Internetului - este descrisa cu ajutorul unor exemple. Cu tot caracterul ei vizionar, cartea urmareste sa împartaseasca din experienta practica a marketingului, a tehnologiilor de comunicatie si a celor informationale, astfel încat acele proiecte de marketing, pline de responsabilitate, din domeniul aparte al ciber-marketingului, sa poata fi elaborate si derulate în mod profitabil. Abordarea riguroasa a tehnicilor digitale si a posibilitatilor oferite de lumea ciberneticii constituie sustinerea pe care firmele si-o ofera în lupta lor de supravietuire, iar în acest sens lucrarea Ciber-marketing poate reprezenta un instrument de lucru indispensabil în activitatea profesionistilor marketingului, a cadrelor de conducere si a deschizatorilor de noi drumuri, demonstrand felul în care marketingul de tip on-line devine rentabil.
ISBN: 973-684-117-0
Comandă online cartea "CIBER-MARKETING" la 6,20 lei scrisă de KURT ROHNER, tiparită la editura ALL face parte din colecția management&Marketing în anul 1999. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "CIBER-MARKETING" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Manualul de management financiar al editurii
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Felicia Cornelia Macarie
240 pagini
An: 2013
Anuarul Statistic al Republicii Socialiste Romania 1980
Directia Centrala de Statistica
Directia Centrala de Statistica
691 pagini
An: 1980
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002