
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 14,80 LEI
ISBN: 978-973-571-851-0
Autor(i): Karl Fronlich , Daniela Lovric
Editura: ALL
Colecția: ALL PENTRU INTREPRINZATORI
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 128 pagini
Categorii: Comunicare
Doriti sa se vorbeasca despre firma dumneavoastra in mijloacele de comunicare? Doriti sa dialogati cu jurnalistii? Atunci, cititi aceasta carte! Veti afla, intr-un mod practic si intr-o prezentare compacta, cum puteti colabora cu succes cu presa. In aceasta lucrare sunt evidentiate instrumentele esentiale ale PR-ului: de la analiza situatiei pentru intreprinderea /organizatia dumneavoastra, trecand prin obiectivele comunicarii si mergand pana la mesajele concrete. Pe langa acestea, autorii experimentati dau numeroase sfaturi pentru o colaborare profesionala cu prestatorii de servicii in domeniul PR-ului. Cartea este structurata in 4 parti principale, care abordeaza urmatoarele subiecte: 1. Cum va poate conduce PR-ul catre succes? 2. Cum lucreaza ziaristii si redactiile? 3. Cum structurati PR-ul in practica in functie de necesitatile ziaristilor? 4. Cum va pot fi de folos prestatorii de servcii de PR? Karl Frohlich lucreaza ca ziarist pentru medii de comunicare de top din domeniul IT. Daniela Lovric conduce agentia CAT PR.
Comandă online RELATII PUBLICE la 14,80 lei isbn 978-973-571-851-0 scrisă de Karl Fronlich , Daniela Lovric, tiparită la editura ALL face parte din colecția ALL PENTRU INTREPRINZATORI. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul RELATII PUBLICE nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Negocierea in actul educational
Sitech
135 pagini
An: 2009
Studii de lingvistica generala
Academiei Republicii Populare Romane
Alexandru Graur
514 pagini
Genuri ziaristice - Note de curs, I
Fundatiei Romania de Maine
Marin Stoian
75 pagini
An: 2004
Jurnalism TV - Specificul Telegenic
Teora
Eugenia Grosu Popescu
112 pagini
An: 1998
Mirajul televiziunii
Media Business
Razvan Nicolesccu
180 pagini
An: 2003