
ISBN: 9786068139173
Autor(i): Mirela Abrudan
Editura: Tritonic
Colecția: Comunicare/Media
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 216 pagini
Stare: nefolosita (noua)
Categorii: Comunicare, Carte nefolosită
Volumul de fata urmareste prezentarea si aplicarea uneia dintre cele mai noi teorii din domeniul cercetarii efectelor media, teoria framing. Criza economica reprezinta doar asa-zisul pretext pentru analiza dinamicii unor cadre de interpretare. Importanta este maniera in care mass-media modeleaza tema si felul in care aceasta modelare are efect asupra opiniei publice.
in ciuda faptului ca se refera doar la o etapa din evolutia crizei economice in Romania, intrucat la finalizarea lucrarii criza era inca prezenta in termeni macroeconomici in tara noastra, realizarea cercetarii in perioade preelectorale, electorale si postelectorale da o nota de relevanta rezultatelor prezentate.
Comandă online Criza si media. Criza economica si reflectarea ei in mass media 2008-2009 la 29,04 lei isbn 9786068139173 scrisă de Mirela Abrudan, tiparită la editura Tritonic face parte din colecția Comunicare/Media. Cartea poate fi livrată în circa 2 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.
Agentiile de presa din Romania
Tritonic
Carmen Ionescu
9789737331892
184 pagini
An: 2007
PR trend - societate si comunicare
Tritonic
Delia Balaban, Ioan Hosu
9789737333865
392 pagini
An: 2009
Ghid esential de promovare
Tritonic
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae
9786069227534
400 pagini
An: 2009
Interviul. Recurs la memoria culturala
Tritonic
Gabriela Rusu Pasarin
9786068139050
368 pagini
An: 2010
Fake news and the Kuleshov Effect : from cinematography to television news
Pro Universitaria
Sebastian Chelu, Ion Stavre, Monica Ilie-Prică, Sebastian Cristian Chelu
9786062621452
196 pagini
An: 2025
Introducere în sistemul mass media : rolul reţelelor sociale în era digitală
de Vest
Maria Cristina Bularca
9789733608547
126 pagini
An: 2025
A informa nu înseamnă a comunica
Junimea
Dominique Wolton
9789733728016
154 pagini
An: 2024
Ai doar 00:00:08 secunde să captezi atenţia! : cum să comunici eficient într-o lume copleşită de distrag
BusinessTech
Paul Hellman
9786068709406
240 pagini
An: 2024
Strategii conversaţionale în situaţii de conflict şi criză
Topform
Veronica Păstae, Mirela Ioniţă
9786060800774
174 pagini
An: 2024
Din batrani. Volumul al II-lea
Hoffman
Ioan Slavici
9786064616104
280 pagini
An: 2021
Din batrani. Volumul I
Hoffman
Ioan Slavici
9786064616098
302 pagini
An: 2021
Sfântul Dumitru Stăniloae : nobleţea teologului cu suflet de ţăran
Lumea credintei
Costion Nicolescu
9786306562299
272 pagini
An: 2025
Din pacat in pacat (editie 2020)
Hoffman
Ioan Slavici
9786064611581
136 pagini
An: 2020
Ne jucăm, învăţăm, fructe şi legume colorăm
Letras
Maria Divoiu, Adela Guţu
9786303125282
36 pagini
An: 2025