
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 84,00 LEI
ISBN: 9780470371817
Autor(i): Jan Zimmerman
Editura: Wiley
Colecția: For Dummies
Anul apariției: 2008
Limba: engleza
Categorii: Economie, Carte straină
Reviews:
Going beyond creating Web marketing plans, this essential guide fully explores different online content types, how to maximize each content type, how to incorporate traditional offline tactics to execute a successful Web marketing plan, and how to interpret and analyze results.
Bertrams Buyer's Notes:
Increases the reader's knowledge of traditional marketing, and demonstrates how to apply those techniques to the web.
Comandă online Web Marketing For Dummies 2nd la 84,00 lei isbn 9780470371817 scrisă de Jan Zimmerman, tiparită la editura Wiley face parte din colecția For Dummies. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Web Marketing For Dummies 2nd nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Les Relations Internationales et L Integration Economique
Sitech
Elena Toba, Alexandru Gribincea, Valentina Negut, Mircea Maris
9736573303
176 pagini
An: 2003
MicroCAD 2005. International Scientific Conference 10-11 March 2005
9636616620
381 pagini
An: 2005
Contemporary microeconomics. Sixth edition
Worth Publishers
Milton Spencer
458 pagini
An: 1986
Economie et Societe Francaises, 1ere B
Scodel
Maurice Parodi
414 pagini
An: 1986
La fin des miracles economiques - Apparences et realite du developpement economique
Edition Du Seuil
Ferenc Janossy
303 pagini
An: 1972
Vipere au Poing
Editions Du Progres
Herve Bazin
195 pagini
An: 1964
Le Pavillon Des Cancereux (Julliard, 1972)
Julliard
Alexandr Soljenitin
784 pagini
An: 1972
Le Docteur Jivago (Gallimard, 1958)
Gallimard
Boris Pasternak
700 pagini
An: 1958
Mathematik Register (English, Deutsch, Franzosisch, Russisch)
Veb Verlag Technik Berlin
Gunther Eisenreich
529 pagini
An: 1982
The Losers. High Hunt
WINGS BOOKS
David Eddings
501 pagini
An: 1994