
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 29,00 LEI
ISBN: 978-973-1931-45-6
Autor(i): Jonas Ridderstrale , Mark Wilcox
Editura: Publica
Colecția: Co-lectia de leadership
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 328 pagini
Tip copertă: tare
Categorii: Management / Leadership, Economie
Revitalizarea corporaţiei aduce în prim-plan necesitatea şi rolul schimbării. înţeleasă de cele mai multe ori ca o piedică ce trebuie depăşită, schimbarea este de fapt un proces, iar Ridderstråle şi Wilcox arată cum poate fi produsă şi gestionată, scopul fiind ca afacerea să ţină pasul cu ce se întâmplă în lumea reală.
Schimbarea, spun cei doi autori, nu poate fi evitată, pentru că în realitate ea este singura opţiune. Pentru ca schimbarea să fie în bine şi să reziste probei timpului, compania trebuie să fie revitalizată. Un suflu nou nu vine ca urmare a restructurărilor sau reorganizărilor nesfârşite, pentru că toate astea înseamnă de fapt reducere. Ridderstråle şi Wilcox propun modelul de leadership al schimbării 3I: imagine de ansamblu, implicare şi implementare.
Strategia 3i aduce laolaltă oameni şi proiecte care schimbă faţa unei organizaţii, leadershipul fiind nu doar arta navigării în apele tulburi ale surprizelor, ci şi arta de a fi surpriza.
Unele cărţi de afaceri răspund la întrebarea: de ce? Altele îţi spun cum. într-un mod unic şi plin de forţă, Revitalizarea corporaţiei explică de ce trebuie să adoptaţi schimbarea şi cum să o faceţi.
"Climatul de muncă se schimbă permanent, iar ritmul acestei schimbări nu dă semne de încetinire. Ideile din această carte au reprezentat temelia muncii noastre şi au avut un impact major." Roy White, Vicepreşedinte, Resurse Umane, Sony Europe
"Ridderstråle şi Wilcox au scris o carte importantă despre leadership şi schimbare. Liderii creează schimbarea, managerii menţin un statu-quo. Liderii provoacă firma să se schimbe, înainte ca schimbarea să devină ultimul remediu pentru supravieţuirea ei. Cartea arată cum putem îndeplini aceste sarcini dificile. O reţetă vitală pentru toate companiile şi o lectură plăcută." Richard W. Beatty, profesor de Leadership al Resurselor Umane, Rutgers University
"Autorii şi-au propus să scrie o carte în egală măsură antrenantă şi practică – şi au reuşit. Revitalizarea corporaţiei este scrisă într-un stil agreabil, accesibil şi, în acelaşi timp, convingător. Orice lider care doreşte să schimbe ceva în cadrul unei organizaţii ar trebui să citească această carte." Paddy Miller, profesor de Management al Personalului, University of Navarra
Comandă online Revitalizarea corporatiei - Cum reusesc liderii sa produca schimbarea la 29,00 lei isbn 978-973-1931-45-6 scrisă de Jonas Ridderstrale , Mark Wilcox, tiparită la editura Publica face parte din colecția Co-lectia de leadership. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Revitalizarea corporatiei - Cum reusesc liderii sa produca schimbarea nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Finante si credit in industrie, constructii si transporturi
Didactica si Pedagogica
E. Negrea, Bistriceanu Gheorghe, L. Patrascoiu
526 pagini
An: 1977
Expansiunea Chinei. Cum Alibaba, Huawei, Lenovo si altii schimba regulile afacerilor
Niculescu
Edward Tse
9786063801327
220 pagini
An: 2017
Gandire rapida, gandire lenta
Publica
Daniel Kahneman
9786068360157
752 pagini
An: 2012
Managementul integrat al riscului in organizatii
Sitech
Dumitru Catalin Bursuc
194 pagini
An: 2017
Prevenirea in managementul conflictelor si crizelor
Sitech
Stefan Pop
334 pagini
An: 2017
Reengineering-ul (reproiectarea) intreprinderii. Manifest pentru o revolutie in managementul afacerilor
Tehnica
MICHAEL HAMMER
248 pagini
An: 1996
Modelarea deciziilor financiar-monetare
Sitech
Gheorghe Matei
206 pagini
An: 2007
Managementul financiar - concepte, instrumente, studii de caz
Economica
Gheorghe Manolescu
412 pagini
An: 1995
Sistemul informational al costurilor
Sitech
Ion Ionescu
292 pagini
An: 2005
Finantele locale in perioade de tranzitie
Sitech
Vasile Popeanga
200 pagini
An: 2001
Prevenirea in managementul conflictelor si crizelor
Sitech
Stefan Pop
334 pagini
An: 2017
Dezvoltarea regionala si coeziunea economica in Uniunea Europeana
Sitech
Mihai Radoi
266 pagini
An: 2020
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini