Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 62,40 LEI
Autor(i): Dan Hill
Editura: Publica
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 504 pagini
Categorii: Psihologie motivationala, Psihologie
Timp îndelungat, emoţiile au fost ignorate şi la mare preţ au fost raţiunea şi eficienţa. Numai că oamenii sunt influenţaţi în primul rând de sentimente atunci când iau o decizie.
Dan Hill şi-a propus să afle cum trebuie conduse companiile şi afacerile în secolul XXI. în Emotionomics, face o analiză concisă a acelor idei din psihologie şi psihiatrie care explică modul nostru de funcţionare.
Emotionomics ne spune cum poate fi micşorată distanţa dintre a spune şi a simţi. Codul emoţional, odată stăpânit, oferă cheia pentru o mai bună gestionare a dinamicii care determină vânzările şi productivitatea unei companii.
"Se ştie că sentimentele sunt importante, dar ne-au lipsit vocabularul şi instrumentele necesare pentru a surprinde şi a le măsura semnalele şi impactul emoţional. Citiţi această carte pentru ca următoarea campanie de piaţă pe care o organizaţi să se concretizeze într-un volum mare de vânzări." Philip Kotler
"Pregătiţi-vă pentru o călătorie senzaţională. în această incursiune fascinantă în realitatea lumii de azi, Dan Hill vă poartă de la expresiile faciale la semnele de circulaţie. Veţi descoperi ceva interesant pe fiecare pagină." Seth Godin
"într-o lume în care apar concomitent o mulţime de produse şi servicii, câştigă cele care ne provoacă o reacţie emoţională pozitivă. Emotionomics ne ajută să înţelegem mai bine marea provocare a vieţii şi a lumii afacerilor: mintea omenească." Scott Bedbury, CEO Brandstream, autor al lucrării A New Brand World
"Emotionomics este cea mai dinamică şi pătrunzătoare carte despre raportul dintre psihologia emoţiilor, neurologie, endocrinologie cu vânzările şi marketingul." Richard Boyatzis, profesor de psihologie şi comportament organizaţional, Western Reserve University
Comandă online cartea "Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor" la 62,40 lei scrisă de Dan Hill, tiparită la editura Publica în anul 2010 cu un număr de 504 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Ai grija de sanatatea ta mentala
Niculescu
Alice James & Louie Stowell
270 pagini
An: 2022
Copilul tau. Parintii tai. Tu. Povestea adevarata a unei mame obisnuite
Univers
Ioana Chicet-Macoveiciuc
358 pagini
An: 2021
Femei puternice. Un ghid pentru femeile care doresc sa traiasca o viata de succes
Adevar divin
Louise L. Hay
9786068420462
127 pagini
An: 2014
AVANTAJUL DE A AVEA DOUĂ SECUNDE ÎN AVANS. CUM SĂ REUŞIM ANTICIPÂND VIITORUL
Paralela 45
RANADIVE, Vivek, MANEY, Kevin, RANADIVE Vivek
9789734714469
256 pagini
An: 2012
Simte-te bine in pielea ta fara s-o vrei pe-a altora. Optimizeaza-ti potentialul relational
House of Guides Publishing Grup
Jean-Louis Fel
9786069295762
168 pagini
An: 2012
Psihologie pentru nota 10! Volumul 3
Studenteasca
Cezar Ioan
112 pagini
An: 1997
Conceptele fundamentale ale psihanalizei
IRI
J. D. Nasio
190 pagini
An: 1999
Biopsihologie
Tehnica
Sheila Hayward
240 pagini
An: 1999
Flacara violeta
Pro Editura
Teodor Vasile
248 pagini
An: 2007
Psihologie sociala si dezvoltare cognitiva (Doise, Mugny)
Polirom
Willem Doise, Gabriel Mugny
230 pagini
An: 1998