
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 21,10 LEI
ISBN: 978-973-670-377-5
Autor(i): Ciprian Constantin Paraschiv
Editura: Sedcom Libris
Nr. pagini: 138 pagini
Categorii: Management / Leadership, Economie
Este o carte binevenita in peisajul publicistic sportiv romanesc, care trateaza teme de maxima actualitate: brandingul si rebrandingul. Ca si mine, sunt convins ca veti fi cuceriti de ea si o veti citi din scoarta in scoarta. (Miodrag Belodedici)
Comandă online Construirea unui brand in sport la 21,10 lei isbn 978-973-670-377-5 scrisă de Ciprian Constantin Paraschiv, tiparită la editura Sedcom Libris cu un număr de 138 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Construirea unui brand in sport nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Managementul cumpararilor
Sitech
Eugen Radut
132 pagini
Managementul afacerilor internationale - teste grila -
Sitech
Mădălina Brutu
106 pagini
An: 2008
Curs de analiza strategica si simulari decizionale, Volumul I Analiza strategica a mediului concurential
Sitech
Daniela Mihai
172 pagini
An: 2009
Fundamentele guvernantei corporative
Sitech
Emil Ghita
166 pagini
An: 2019
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973