Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  40,30 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2000

Nr. pagini: 120 pagini

Categorii: Economie

Descriere

Elemente de strategie concurentiala

Strategia concurentiala, cunoscuta si ca strategie la nivel de intreprindere, trateaza in special concurenta intre produsele si serviciile de pe piata. Exista trei intrebari fundamentale carora trebuie sa le raspunda strategia de la acest nivel:

1. unde concuram? (pe ce piete si pe ce segmente ale acelor piete ar fi bine sa ne concentram?)

2. cu ce produse ar trebui sa concuram?

3. cum vom obtine un avantaj concurential durabil pe pietele alese?

Daca echipa manageriala nu a raspuns la aceste intrebari, inseamna ca intreprinderea nu are o viziune clara si nu a inteles strategia concurentiala.

Contine: 120 pagini


Comandă online cartea "Elemente de strategie concurentiala" la 40,30 lei scrisă de David Faulkner Cliff Bowman, tiparită la editura Teora în anul 2000 cu un număr de 120 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Elemente de strategie concurentiala" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.