Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 40,30 LEI
Autor(i): David Faulkner Cliff Bowman
Editura: Teora
Anul apariției: 2000
Nr. pagini: 120 pagini
Categorii: Economie
Elemente de strategie concurentiala
Strategia concurentiala, cunoscuta si ca strategie la nivel de intreprindere, trateaza in special concurenta intre produsele si serviciile de pe piata. Exista trei intrebari fundamentale carora trebuie sa le raspunda strategia de la acest nivel:
1. unde concuram? (pe ce piete si pe ce segmente ale acelor piete ar fi bine sa ne concentram?)
2. cu ce produse ar trebui sa concuram?
3. cum vom obtine un avantaj concurential durabil pe pietele alese?
Daca echipa manageriala nu a raspuns la aceste intrebari, inseamna ca intreprinderea nu are o viziune clara si nu a inteles strategia concurentiala.
Contine: 120 pagini
Comandă online cartea "Elemente de strategie concurentiala" la 40,30 lei scrisă de David Faulkner Cliff Bowman, tiparită la editura Teora în anul 2000 cu un număr de 120 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Elemente de strategie concurentiala" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013