
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 40,20 LEI
ISBN: 978-973-709-508-4
Autor(i): ANA BOBIRCA
Editura: Economica
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 308 pagini
Categorii: Teorie economica generala, Economie
Procesul liberalizării tranzacţiilor internaţionale cu servicii a demarat relativ recent, beneficiind de experienţa şi rezultatele înregistrate pe parcursul negocierilor privind liberalizarea comerţului internaţional cu bunuri materiale. Cu toate acestea, se apreciază că tratativele privind reforma reglementării comerţului cu servicii sunt greoaie, lente, cu numeroase solicitări de exceptare şi cu angajamente asumate cu dificultate şi rezerve de către ţările semnatare ale GATS, atât ţări dezvoltate, cât şi ţări în curs de dezvoltare. Această situaţie este, pe de o parte, consecinţa reticenţei manifestate de mulţi dintre participanţi, care nu au conştientizat avantajele deschiderii pieţelor naţionale şi, pe de altă parte, a caracterului depăşit al cadrului instituţional, respectiv al GATS-ului, a cărui structură şi principii generează suspiciuni cu privire la echitatea negocierilor şi a măsurii avantajelor ce pot fi obţinute în urma acestora.
Dacă adăugăm la consideraţiile de mai sus faptul că liberalizarea pieţei internaţionale a serviciilor este condiţionată de liberalizarea pieţei interne a serviciilor în ţările participante la negocieri, deducem că, de fapt, principala barieră în calea tranzacţiilor internaţionale cu servicii este politica economică a ţărilor în care Statul nu acceptă să renunţe la controlul şi monopolul asupra activităţilor imateriale, în general a serviciilor în speţă.
Compusă din elemente conceptuale strict necesare descifrării fenomenelor şi proceselor din economia reală, completată de analiza aspectelor practice a ceea ce reprezintă în ştiinţa şi practica economică unul dintre cele mai „fierbinţi” subiecte, cea de a doua lucrare, din acest domeniu, a doamnei Ana Bobircă: Serviciile în economia dematerializată. De la model de dezvoltare la strategii de firmă se constituie într-o valoroasă sinteză a evoluţiei cunoştinţelor, ideilor şi conceptelor asociate cu economia serviciilor internaţionale. Lucrarea aduce, în plus, în prim-plan problematica impactului serviciilor asupra creşterii economice şi implicit necesitatea, posibilitatea şi modalităţile de adoptare a strategiei de expansiune internaţională a firmelor de servicii.
Prof. dr. Cristiana Cristureanu
Comandă online Serviciile in economia dematerializata. De la model de dezvoltare la strategii de firma la 40,20 lei isbn 978-973-709-508-4 scrisă de ANA BOBIRCA, tiparită la editura Economica în anul 2011. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Serviciile in economia dematerializata. De la model de dezvoltare la strategii de firma nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Tendinte ale dezvoltarii economice in societatea cunoasterii
Sitech
432 pagini
An: 2009
Metode economice moderne - O analiza critica
Stiintifica
T. Schatteles
302 pagini
An: 1971
Metode economico-matematice aplicate in organizarea, planificarea intreprinderilor agricole, I
Reprografia Universitatii din Craiova
Petre Stavre, Anghel Nicolae
282 pagini
An: 1975
Economie de Piata Contemporana - Elemente de baza ale stiintei economice
Genicod
Daniel Toba, Elena Toba, Gheorghe Mecu
120 pagini
An: 2001
Cunostinte economice fundamentale - pentru examenul de licenta
Universitaria Craiova
414 pagini
An: 2001
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003