Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 51,80 LEI
ISBN: 978-973-1931-68-5
Autor(i): James Surowiecki
Editura: Publica
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 408 pagini
în această fascinantă carte, James Surowiecki, editorialist pe zona de business la The New Yorker explorează o idee aparent simplă: un grup numeros de oameni este mai inteligent decât o minoritate de elită, indiferent de nivelul lor de expertiză – sunt mai abili în a rezolva probleme, a susține inovații, a lua decizii înțelepte și chiar a prezice viitorul.
Dovedind o vastă erudiție și o scriitură deosebit de clară, Surowiecki analizează o multitudine de domenii, precum cultura populară, psihologia, biologia, economia comportamentală, inteligența artificială, istoria militară și politica, cu scopul de a evidenția influențele pe care această idee simplă le exercită asupra vieţii cotidiene, alegerii conducătorilor, modului în care funcționează marile companii și a felului în care ne raportăm la lumea înconjurătoare.
"Surowiecki are o capacitate rară de a îmbina gândirea riguroasă cu exemple incitante. înțelepciunea mulțimilor abundă în idei amuzante care ne fac să ne simțim mai elevaţi." FINANCIAL TIMES
"Autorul are un talent remarcabil pentru a transpune cele mai dificile lucrări academice într-o proză clară și originală." THE NEW YORK TIMES BOOK REVIEW
"Ideea că media opiniilor este adesea mai corectă decât a majorității persoanelor din respectivul grup a început să câștige teren. Aveți în față o analiză deosebit de interesantă a acestei probleme în care se discută atât limitele, cât și avantajele modelului de organizare autonomă." KENNETH ARROW, LAUREAT AL PREMIULUI NOBEL PENTRU ECONOMIE îN ANUL 1972
"Stilul clar și exemplele bine alese transpun teorii matematice și sociologice complicate într-un discurs accesibil tuturor... ideile cu privire la modul în care înțelepciunea mulțimilor a conturat lumea în care trăim îi vor încânta pe pasionații de subiecte incitante – și vor face un investitor mai rațional (sau un antrenor mai abil) din orice persoană care își însușește concluziile sale." TIME OUT NEW YORK
"Uluitoare... Una dintre acele cărți care-ți schimbă radical perspectiva asupra lumii. Este o poveste de aventuri, un manifest și cea mai strălucită carte despre afaceri, societate și viața de zi cu zi pe care am citit-o până acum." Malcolm Gladwell
Comandă online cartea "Intelepciunea multimilor" la 51,80 lei isbn 978-973-1931-68-5 scrisă de James Surowiecki, tiparită la editura Publica în anul 2011. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Intelepciunea multimilor" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013
Manualul de management financiar al editurii
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Felicia Cornelia Macarie
240 pagini
An: 2013
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Investitii
Sitech
Dalia Simion
250 pagini
An: 2011
Economia serviciilor
Sitech
Ion Criveanu
232 pagini
An: 2005
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013