
ISBN: 9789738495609
Autor(i): Fred Reichheld
Traducător(i): Magda Xenofont
Editura: BusinessTech
Colecția: Sa fii cunoscut mai bine
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 252 pagini
Stare: nefolosita (noua)
Categorii: Afaceri / Economie / Bani, Carte nefolosită, Marketing / Publicitate / Vanzari
Cercetarile recente arata clar ca profiturile substantiale din vânzari se fac atunci când cumparatorii sunt multumiti. Ei te recomanda cu caldura si altora si, culmea, se dovedeste ca sunt mult mai convingatori decât toate campaniile tale de marketing si decât toate strategiile la care ai putea sa apelezi (de cele mai multe ori pe bani grei). Atat timp cat ei sunt convinsi de loialitatea ta, iti devin aliati (fiindu-ti la randul lor loiali) si te vor sustine pentru a-ti atinge obiectivul financiar. De cate ori un client se simte inselat, tratat necorespunzator, ignorat sau fortat el nu numai ca pleaca, ci si denigreaza reputatia firmei. Iar cand reputatia iti este distrusa se slabeste si increderea clientilor existenti. Nu uita ca nemultumirea, dezamagirea si frustrarea se transmit mult mai repede si mai usor decat incantarea si satisfactia.
Aceasta carte descrie modul in care poti obtine o crestere financiara autentica prin dezvoltarea unei retele de clienti care sa-ti fie devotati si sa impartaseasca tuturor prietenilor si cunoscutilor parerea excelenta pe care o au despre serviciile sau produsele tale. Regula de aur dupa care se ghideaza cei care folosesc informatiile din aceasta carte este: Trateaza-i pe ceilalti asa cum ti-ai dori tu sa fii tratat. Sau: Ce tie nu-ti place altuia nu-i face!
Companiile care au folosit in premiera noul sistem de loializare a clientilor au ajuns la un nivel cu mult superior competitorilor de pe piata. Nu este vorba numai de giganti ca General Electric, ci si de afaceri mici, de familii, scoli, spitale, fundatii caritabile si liber-profesionisti, chiar de agentii guvernamentale sau organizatii nonguvernamentale. Toate pot profita la fel de mult si pot implementa noul sistem, caci au acelasi deziderat: multumirea celor pe care-i servesc.
Expertul in fidelizare Fred Reichheld are in spate multi ani de cercetare in marketing si descoperirile sale, prezentate in aceasta carte de mare succes, i-au adus renumele de „nasul loializarii clientilor”. Prin ideile sale inovative si practice privind cresterea satisfactiei clientilor, aceasta carte te provoaca sa-ti depasesti limitele creativitatii.
Comandă online Intrebarea suprema pentru oricine isi doreste profituri substantiale la 34,90 lei isbn 9789738495609 scrisă de Fred Reichheld Magda Xenofont, tiparită la editura BusinessTech. Cartea poate fi livrată în circa 2 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.
Limbajul vânzărilor : arta şi ştiinţa comunicării în vânzări
Prestige
Andy Eilers şi Tom Hopkins, Tom Hopkins, Andy Eilers, Ana-Maria Scarlat
9786303320540
240 pagini
An: 2024
Comunicarea băncilor centrale prin intermediul reţelelor sociale online : studiu de caz - Banca Naţională
Tritonic
Ana-Maria-Violeta Voloc, Ana Maria Violeta Voloc
9786067497090
292 pagini
An: 2023
Vând orice, oricând, oricui : ce contează cu adevărat în vânzările B2B?
Evrika Publishing
Adrian M.Cioroianu, Adrian M. Cioroianu
9786306536108
206 pagini
An: 2023
Marketingul simplificat
Act si Politon
Donald Miller & dr. J.J. Peterson, Donald Miller, J.J. Peterson
9786303031248
256 pagini
An: 2023
Marketing hotelier : fii oaspetele hotelului tău!,harta experienţelor unui turist văzută prin ochii unui m
Pro Universitaria
Ioana-Simona Ivasciuc, Ioana Simona Ivasciuc
9786062616588
174 pagini
An: 2023
Limbajul vânzărilor : arta şi ştiinţa comunicării în vânzări
Prestige
Andy Eilers şi Tom Hopkins, Tom Hopkins, Andy Eilers, Ana-Maria Scarlat
9786303320540
240 pagini
An: 2024
Fundamente şi strategii pentru promovarea dezvoltării durabile : o analiză a economiei circulare şi a educ
Pro Universitaria
Sabin Chiş
9786062619046
162 pagini
An: 2024
Contabilitatea în comerţ
Pro Universitaria
Luminita Jalba
9786062618971
470 pagini
An: 2024
Kaizen în administraţia publică : o reformă necesară în România!
Litera
Simona Săvulescu, Cristina Andreescu, Andrei Răduţu, Maria Mădălina Roşca, Constantin Toma, Julien Bratu
9786303199283
160 pagini
An: 2024
Capitalul imaterial şi dematerializarea activităţilor economice : provocări pentru contabilitate
Economica
Mihaela Curea
9786060930570
280 pagini
An: 2024
Din batrani. Volumul al II-lea
Hoffman
Ioan Slavici
9786064616104
280 pagini
An: 2021
Din batrani. Volumul I
Hoffman
Ioan Slavici
9786064616098
302 pagini
An: 2021
Sfântul Dumitru Stăniloae : nobleţea teologului cu suflet de ţăran
Lumea credintei
Costion Nicolescu
9786306562299
272 pagini
An: 2025
Din pacat in pacat (editie 2020)
Hoffman
Ioan Slavici
9786064611581
136 pagini
An: 2020
Ne jucăm, învăţăm, fructe şi legume colorăm
Letras
Maria Divoiu, Adela Guţu
9786303125282
36 pagini
An: 2025