Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 58,10 LEI
ISBN: 978-973-1931-73-9
Autor(i): Ken Robinson
Traducător(i): Doina-Mihaela Bragaru
Editura: Publica
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 376 pagini
Categorii: Economie
Trăim un paradox. Majoritatea copiilor se consideră a fi foarte creativi, majoritatea adulților, nu. Ce se schimbă pe măsură ce creştem? Organizații de pretutindeni concurează într-o lume care se schimbă mai repede ca niciodată. Liderii acestora spun că au nevoie de oameni care să gândească creativ, care să fie flexibili și care să se adapteze repede. Și foarte adesea spun că nu găsesc astfel de oameni. De ce? în acest volum provocator şi plin de inspiraţie, Ken Robinson îşi pune trei întrebări vitale:
>> De ce este atât de importantă promovarea creativității? Oameni de afaceri, politicieni și educatori subliniază importanța vitală a promovării creativității și inovației. De ce este atât de important acest aspect?
>> Care este problema? De ce trebuie ajutați oamenii să devină creativi? Copiii sunt plini de idei. Ce se întâmplă cu noi pe măsură ce înaintăm în vârstă, de ajungem să credem că nu suntem creativi?
>> Ce presupune acest lucru? Ce este creativitatea? Oricine poate să fie creativ sau doar câţiva aleși? Poate fi dezvoltată creativitatea, și dacă da, cum?
în această ediţie revăzută şi actualizată, Ken Robinson ne oferă o abordare inovatoare pentru a înţelege conceptul de creativitate în educaţie şi în afaceri. Sir Ken susţine că aceste probleme cu care se confruntă oamenii şi organizaţiile de pretutindeni sunt generate de şcolile şi universităţile pe care le-am urmat şi majoritatea oamenilor părăsesc sistemul de educaţie fără să aibă nicio idee legată de adevăratul lor potenţial creativ. O lume ieşită din minţi este un manifest pentru abordări radical diferite în ceea ce priveşte leadershipul, sistemul de învăţământ şi pregătirea profesională cu scopul de a ne ajuta să facem faţă extraordinarelor provocări pe care le aduce cu sine secolul XXI.
Dacă a existat vreodată un moment în care creativitatea să fie necesară pentru supraviețuirea și dezvoltarea oricărei organizații, atunci acesta este chiar acum. Cartea de faţă, mai mult decât oricare alta pe care o cunosc, oferă perspective unice asupra modului în care liderii pot iniţia și susține demersuri creative. Warren Bennis, profesor de business, University of Southern California
Cea mai bună analiză pe care am întâlnit-o pe problema disjuncției între tipurile de inteligență pe care le apreciem în mod tradițional în școli și tipurile de creativitate de care avem nevoie astăzi în organizațiile și în societatea noastră. Howard Gardner, profesor de ştiinţe cognitive și educaţionale, Harvard Graduate School of Education
O carte cu adevărat remarcabilă. Te face să te întrebi de ce, oare, susținem un sistem de educație îngust, total inadecvat pentru secolul XXI şi profund distrugător al potențialului uman, atâta timp cât ființele umane au o atât de mare capacitate creativă latentă de oferit. O analiză strălucită. Wally Olins, fondator Wolff-Olins
Comandă online cartea "O lume iesita din minti - Revolutia creativa a educatiei" la 58,10 lei isbn 978-973-1931-73-9 scrisă de Ken Robinson Doina-Mihaela Bragaru, tiparită la editura Publica. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "O lume iesita din minti - Revolutia creativa a educatiei" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013