Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  41,50 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

ISBN: 978-973-722-318-0

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2008

Nr. pagini: 256 pagini

Categorii: Afaceri, Economie

Descriere

Eticheta adecvata inseamna mai mult decat sa fii amabil cu oameni pe care nu ii cunosti sau pe care nu ii agreezi. Judith Bowman demonstreaza ca tratandu-i pe ceilalti cu demnitate si respect, mai ales in intalnirile de afaceri, vei obtine beneficii considerabile. Nu e vorba, oricum, despre tine. Ci despre ei. Iti ia atat de putin sa ii faci pe ceilalti sa se simta confortabil (si sa fie cooperanti), dar inseamna atat de mult.

John Hoover - New York Times, autorul best-seller-ului How to Work for an Idiot

Nu lua ultima gogoasa! este ghidul esential pentru cei care au nevoie sa stabileasca legaturi eficiente cu oamenii in lumea afacerilor de astazi. Iar prin aceasta ne referim la toata lumea. Sfaturile oferite de autoare sunt precise, concentrate, usor de aplicat si atat de practice incat poti sa-ti sufleci imediat manecile. Cartea reprezinta o lectura esentiala pentru cei la inceput de drum, care au nevoie de un indrumar privind normele de eticheta in afaceri sau chiar si pentru cei care se ocupa de ceva vreme cu asta si ar trebui sa afle mai multe. Este o mina de aur pentru cei care o parcurg pana la capat, urmand apoi sfaturile lui Judith Bowman.

Philip Quaglieri - Colegiul de management, Universitatea din Massachussetts, Boston


Comandă online Nu lua ultima gogoasa! Reguli noi de eticheta in afaceri la 41,50 lei isbn 978-973-722-318-0 scrisă de Judith Bowman, tiparită la editura Rentrop&Straton în anul 2008. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Nu lua ultima gogoasa! Reguli noi de eticheta in afaceri nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.