
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 14,70 LEI
Titlu original: How to Become a Rainmaker:The Rules for Getting and Keeping Customers and Clients
ISBN: 9786065881723
Editura: Curtea Veche
Colecția: Capital
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 160 pagini
„Citiţi această carte!E menită să fie o lectură obligatorie pentru fiecare scoală de
afaceri.”
John P.Strelecky
How to Become a Rainmaker
Iată-l pe cel care aduce în companie clienţii importanţi,încasările-record şi afacerile mari.Cum reuşeşte?
Nu aşteaptă niciodată să dea norocul peste el!Tocmai de aceea are norocul să se numere printre cei cu adevarat bine plătiţi(din orice domeniu).Indiferent de statutul pe care îl deţine-proprietar al afacerii,partener,CEO,director,agent de vânzări sau altceva similar-el este indispensabil pentru organizaţie.De ce?
Fiindcă priveşte fiecare persoană întâlnită ca pe un potenţial client;în public,e încrezator şi,totuşi,abordabil;se oferă să reprezinte firma la diverse evenimente,ţine discursuri şi îşi face mereu alte cunoştinţe;învaţă mereu tehnici noi de vânzare;se concentrează asupra afacerilor importante,dar îsi împarte cu alţii succesul;e devotat companiei şi pasionat de munca lui.El e omul care...le arată clienţilor câştigul, nu se lasă intimidat,îndrăzneşte să pună întrebări,nu se ascunde niciodată”în şedinţe”,se comportă cu modestie,lucrează chiar şi vinerea după-amiază,nu se duce la mese de afaceri ca să mănânce şi nu-şi scapă din vedere nicio clipă obiectivul.
Aşa îl prezintă Jeffrey Fox pe omul care aduce bani în firmă.Şi ştie ce spune,pentru că este el însusi un om care aduce ploaia...de bani.
JEFFREY J.FOX este fondatorul renumitei organizaţii Fox & Co.,Inc.,o firmă de consultanţă în domeniul marketingului,ce are în portofoliul de clienţi peste 60 de instituţii, şi este situată în Avon,Connecticut.
înainte de a-şi înfiinţa propria companie,Fox a avut funcţia de vicepreşedinte pe probleme de marketing în cadrul Loctite Corporation.De asemenea,a deţinut funcţii executive de top şi în alte câteva companii internaţionale.
Jeffrey Fox a absolvit Trinity College din Hartford,Connecticut,şi a finalizat un MBA La Harvard Business School.Conform cercetărilor,autorul acestei cărţi este subiectul unui studiu de caz predat la Harvard,considerat a fi unul dintre primele 100 analizate acolo.Mai mult,se pare că acesta este cel mai frecvent analizat studiu de caz din lume.
Fox este un orator foarte căutat de către organizaţiile mari şi grupurile de directori executivi din companii.
Cărţile sale au fost traduse în 35 de limbi.
Comandă online Omul care aduce ploaia...de bani (Colectia Capital) la 14,70 lei How to Become a Rainmaker:The Rules for Getting and Keeping Customers and Clients isbn 9786065881723, tiparită la editura Curtea Veche face parte din colecția Capital. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Omul care aduce ploaia...de bani (Colectia Capital) nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Cum conduc cei mai buni lideri (Colectia Capital)
Curtea Veche
Brian Tracy
9786065880740
216 pagini
An: 2010
Cum sa devii antreprenor. Dezvolta-ti propria afacere! (colectia Capital)
Curtea Veche
Larry C. Farrell
9786065882560
304 pagini
An: 2012
Cum sa vinzi un elefant albastru. Afla ce-si doresc cu adevarat consumatorii (Colectia Capital)
Curtea Veche
Howard R. Moskowitz, Alex Gofman
9786065883109
272 pagini
An: 2012
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Investitii
Sitech
Dalia Simion
250 pagini
An: 2011
Economia serviciilor
Sitech
Ion Criveanu
232 pagini
An: 2005
Conjunctura pietelor internationale. Manual universitar
Sitech
Elena Lolescu
256 pagini
An: 2004
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003