
ISBN: 9786068320236
Autor(i): Florenta Toader , Catalina Grigorasi , Sofia Frunza
Editura: Tritonic
Anul apariției: 2011
Stare: nefolosita (noua)
Categorii: Comunicare, Carte nefolosită, Media
A fi sau a nu fi in online?
Iata o intrebare care inca ridica sprancene a mirare, umeri a indiferenta sau colturi de buze a ironie. A fi sau a nu fi politician in mediul online? Iata intrebari care, la fel ca prima, genereaza la randul lor intrebari deloc retorice, din ce in ce mai multe si mai spinoase. Intrebarile insa au generat si curiozitate in randul unor tinere cercetatoare care, cu entuziasmul specific primei tinereti, s-au apucat sa caute raspunsuri, fara sa le pese ca s-ar putea sa deranjeze si sa genereze controverse.
Pana la urma, daca e adevarat ca nu exista publicitate proasta, ci doar publicitate, inseamna ca posibilele dispute si controverse pe care le va genera aceasta carte au rolul lor. Nu neaparat in promovarea cartii si a autoarelor, ci mai degraba in promovarea unui domeniu atat de putin cunoscut, dar atat de aspru si des judecat, mai ales prin prisma cliseelor de tot felul.
Comandă online Politica user friendly. Despre consultanti politici si Facebook in Romania si Republica Moldova la 34,87 lei isbn 9786068320236 scrisă de Florenta Toader , Catalina Grigorasi , Sofia Frunza, tiparită la editura Tritonic în anul 2011. Cartea poate fi livrată în circa 2 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.
Fake news and the Kuleshov Effect : from cinematography to television news
Pro Universitaria
Sebastian Chelu, Ion Stavre, Monica Ilie-Prică, Sebastian Cristian Chelu
9786062621452
196 pagini
An: 2025
Introducere în sistemul mass media : rolul reţelelor sociale în era digitală
de Vest
Maria Cristina Bularca
9789733608547
126 pagini
An: 2025
Forum, forum studenţesc, forumuri studenţeşti : presa studenţească - o pepinieră pentru mass-media
Universităţii de Vest
coord.: Ştefana Ciortea-Neamţiu
9786303270746
233 pagini
An: 2024
Voci digitale în pandemie : mediatiatizarea online a scriitorilor prin autoexpunere,strategii de promovare a
Tritonic
Corina Ozon
9786067497304
306 pagini
An: 2024
Informare şi dezinformare în perioada Pandemiei de COVID-19 în România
Tritonic
Miroslav-Adrian Stanici, Miroslav Stanici
9786067497311
340 pagini
An: 2024
Fake news and the Kuleshov Effect : from cinematography to television news
Pro Universitaria
Sebastian Chelu, Ion Stavre, Monica Ilie-Prică, Sebastian Cristian Chelu
9786062621452
196 pagini
An: 2025
Introducere în sistemul mass media : rolul reţelelor sociale în era digitală
de Vest
Maria Cristina Bularca
9789733608547
126 pagini
An: 2025
A informa nu înseamnă a comunica
Junimea
Dominique Wolton
9789733728016
154 pagini
An: 2024
Ai doar 00:00:08 secunde să captezi atenţia! : cum să comunici eficient într-o lume copleşită de distrag
BusinessTech
Paul Hellman
9786068709406
240 pagini
An: 2024
Strategii conversaţionale în situaţii de conflict şi criză
Topform
Veronica Păstae, Mirela Ioniţă
9786060800774
174 pagini
An: 2024
Împrieteneşte-te cu Frica : mic manual cu explicaţii şi activităţi de îmblânzit frica
Univers
Ioana Chicet-Macoveiciuc, consultant Luiza Vasilescu, psiholog pentru copii, Monica Bauleo
9789733418764
32 pagini
An: 2025
Assassin's Creed : Steagul negru
Paladin
Oliver Bowden, Mihai Dan Pavelescu
9786069611883
392 pagini
An: 2025
Caietul meu de scriere : semne grafice, litere şi cifre,clasa pregătitoare
Comper
Bianca Toma
9786069717912
68 pagini
An: 2025
Minunata călătorie a lui Nils Holgersson prin Suedia
Cartex
Selma Lagerlof, Raluca Ghentulescu
9786060912743
448 pagini
An: 2025
Testamentul incaşului
Cartex
Karl May, Eugen Frunza
9786060912804
416 pagini
An: 2025