Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 41,20 LEI
ISBN: 9786065228535
Autor(i): Andrea-Annamaria Chis
Editura: Hamangiu
Colecția: Monografie
Anul apariției: 2012
Nr. pagini: 294 pagini
Categorii: Drept comercial / afacerilor, Drept
Lucrarea doamnei ANDREA-ANNAMARIA CHIS are ca tema de analiza exclusiv elementele si componentele cu caracter de noutate ale publicitatii imobiliare, aparute sub imperiul dispozitiilor noului Cod civil, care opereaza o schimbare importanta de paradigma in aceasta materie, in raport cu reglementarile anterioare.
Lucrarea este impartita intr-un numar de cinci capitole, care, cu exceptia celui introductiv, au aproximativ aceeasi pondere cantitativa in cuprinsul ei.
Capitolul I „Consideratii generale despre noile norme” identifica sursele interne si externe ale noii reglementari.
Capitolul II „Obiectul cartii funciare” recurge la impartirea bipartita a obiectului cartii funciare, rezultand din dispozitiile primului text privind publicitatea imobiliara (art. 876 – Scopul si obiectul cartii funciare), in obiect material si obiect juridic.
Capitolul III „Inscrierile in cartea funciara”, utilizand impartirea bipartita din capitolul anterior, prezinta distinct inscrierile privitoare la obiectul material al cartii si cele referitoare la obiectul juridic.
Capitolul IV „Principiile cartii funciare rezultand din dispozitiile noului cod” reprezinta o analiza a acestora in comparatie cu reglementarile anterioare si cu unele din dreptul comparat, stabilindu-se legatura dintre acestea, cu raportare la dispozitiile tranzitorii privind efectul constitutiv de drepturi al intabularii, pentru a se verifica daca aceasta amanare subrezeste sau nu constructia juridica a celorlalte principii fundamentate pe cel al carui efect a fost prorogat.
Capitolul V „Actiunile de carte funciara” identifica un numar de cinci actiuni de carte funciara, si anume: actiunea in prestatie tabulara, actiunea in rectificare, actiunea in justificare tabulara, actiunea in stabilirea rangului definitiv, actiunea in radiere sau de acordare a rangului preferential.
| Subtitlu: |
| Editia: |
| ISSN: |
Comandă online cartea "Publicitatea imobiliara in conceptia noului Cod civil" la 41,20 lei isbn 9786065228535 scrisă de Andrea-Annamaria Chis, tiparită la editura Hamangiu face parte din colecția Monografie. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Publicitatea imobiliara in conceptia noului Cod civil" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Drept comercial. Contracte. Proceduri
Sitech
Gabriel Mihai
192 pagini
An: 2017
Teoria generala a obligatiilor comerciale. Jurisprudenta
Didactica si Pedagogica
Ion Dogaru, Lucian Sauleanu
316 pagini
An: 2006
Teoria generala a obligatiilor comerciale
Didactica si Pedagogica
Ion Dogaru, Lucian Sauleanu
386 pagini
An: 2006
Dreptul societatilor in Romania. Manual elementar. Editia a III-a
Universitara
Daniel-Mihail Şandru
402 pagini
An: 2017
Drept comercial. Note de curs II
Sitech
Cristian Dumitrescu
108 pagini
An: 2013
Elemente de drept - Note de curs
Sitech
Andreea Draghici, Andreea Tabacu, Amelia Singh
201 pagini
An: 2010
Mijloacele de proba in Dreptul Civil Roman
Sitech
Cristina Cojocaru
92 pagini
An: 2012
Drept Financiar (Babalau, Editie 2015)
Sitech
Anisoara Babalau
301 pagini
An: 2015
Dreptul familiei in reglementarea Codului Civil
Sitech
Laura Macarovschi
189 pagini
An: 2015
Sociologie juridica - Note de curs
Sitech
Eugenia Udangiu, Cristina Ilie Goga
190 pagini
An: 2020