Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 22,20 LEI
Titlu original: e Are Smarter than Me. How to Unleash the Power of Crowds in Your Business
ISBN: 9786068347134
Autor(i): Barry Libert , Jon Spector
Editura: Bizzkit
Colecția: Profesionist
Anul apariției: 2012
Nr. pagini: 176 pagini
Peste un milion de studenti, profesori si absolventi ai Wharton School (Universitatea Pennsylvania) si ai Sloan School of Management (MIT), precum si lideri, autori si experti in domeniul managementului si al tehnologiei au fost invitati sa contribuie la aceasta carte, in cadrul unei comunitati afiliate site-ului wearesmarter.org. Membrilor li s-a cerut sa-si impartaseasca opiniile cu privire la functionarea reusita sau nereusita a comunitatilor in ceea ce priveste marketingul, dezvoltarea afacerilor, distributia si multe altele, si cu privire la cum trebuie sa actioneze companiile pentru a avea mai mult succes.
Scopul proiectului a fost conceperea unei carti care trateaza ceea ce le lipseste celorlalte bestselleruri despre comunitati. Cartile aparute pana acum identifica fenomenele rezultate din functionarea retelelor sociale, dar nu analizeaza modul in care companiile pot profita de pe urma intelepciunii multimilor.
Rezultatul: ceea ce veti citi in aceasta carte.
Bazandu-se pe cercetarile proprii si pe opiniile unei comunitati uriase, de peste 4.000 de persoane, Barry Libert si Jon Spector au scris o carte care dezvaluie ce functioneaza si ce nu cand integrati o comunitate in procesele de afaceri si de luare a deciziilor.
Citind aceasta carte, veti descoperi cum anume sa folositi social networking-ul si comunitatile in afacerea dumneavoastra, cu scopul imbunatatirii procesului de luare a deciziilor si al obtinerii unui profit mai mare. Veti gasi aici observatii importante si studii de caz noi cu privire la dezvoltarea de produs, productie, marketing, serviciul clienti, finante, management si multe altele. Veti invata care functii in afaceri pot fi executate sau sprijinite cel mai bine de comunitati; cum sa obtineti un echilibru intre structura si independenta; cum sa administrati riscul; cum sa definiti succesul si nu numai. De la instrumente si procese la cultura si leadership, NOI suntem mai destepti decat MINE va va ajuta sa transformati promisiunea social networking-ului intr-o realitate profitabila.
"In 2003, cand am avut experienta care a dus la aceasta carte, ideea ca un grup poate fi mai destept decat oricare dintre membrii sai era de neconceput. Prin definitie, gandirea in grup este cel mai mic numitor comun; toata lumea stie ca o camila este de fapt un cal proiectat de un comitet. Astazi, datorita mai multor bestselleruri, stim ca nu e chiar asa. Dar chiar si acum, cu toate ca externalizarea catre grupuri, wikinomics-ul si tehnologia open-source au devenit cuvinte actuale in lumea afacerilor, nu exista un ghid practic care sa traduca aceste concepte in tehnici si unelte care sa poata fi folosite. Cartea de fata umple acest gol, descriind in detaliu modul in care afacerile de toate felurile fac ca intelepciunea multimilor sa lucreze pentru ele. E destinata tuturor acelor oameni de afaceri care vor sa se foloseasca de puterea si talentul maselor din on-line si care se intreaba cum sa faca asta.\"
Barry Libert & Jon Spector
Comandă online cartea "NOI suntem mai destepti decat MINE. Dezlantuie puterea maselor in afacerea ta" la 22,20 lei e Are Smarter than Me. How to Unleash the Power of Crowds in Your Business isbn 9786068347134 scrisă de Barry Libert , Jon Spector, tiparită la editura Bizzkit. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "NOI suntem mai destepti decat MINE. Dezlantuie puterea maselor in afacerea ta" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013
Manualul de management financiar al editurii
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Felicia Cornelia Macarie
240 pagini
An: 2013
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Investitii
Sitech
Dalia Simion
250 pagini
An: 2011
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013