Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 34,90 LEI
Titlu original: The Essentials. An Introduction to the Most Enduring Ideas on Management from Harvard Business Review
ISBN: 9786069214817
Autor(i): Harvard Business Review
Editura: Bizzkit
Colecția: Profesionist
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 328 pagini
Categorii: Management / Leadership, Economie
Schimbarea este singura constanta in afaceri, iar noi trebuie sa ne adaptam, daca nu vrem sa devenim perimati. Insa unele provocari nu dispar niciodata. Acestea fac din Esentialul o carte care trebuie neaparat citita, un „must-read”. Cartea contine zece articole esentiale, scrise de cei mai influenti experti in domeniul managementului, despre subiecte care reprezinta dintotdeauna o ingrijorare pentru managerii ambitiosi si pentru liderii in cautare de inspiratie, gata sa adopte idei marete pentru a accelera succesul lor si al companiilor lor.
Chiar daca nu mai citesti nimic altceva, citeste doar ce au scris:
• Michael Porter despre avantajul competitiv
• John Kotter despre gestionarea schimbarii
• Daniel Goleman despre inteligenta emotionala
• Peter Drucker despre managementul carierei
• Clay Christensen despre inovatiile perturbatoare
• Tom Davenport despre concurenta analitica
• Robert Kaplan si David Norton despre balanced scorecard
• Rosabeth Moss Kanter despre inovatie
• Ted Levitt despre marketing
• C.K. Prahalad si Gary Hamel despre competentele centrale
Seria HBR’s 10 Must Reads:
Idei clasice, sfaturi durabile, cei mai buni specialisti
Seria HBR’s 10 Must Reads este o colectie definitorie de carti pentru liderii in domeniul afacerilor, atat pentru cei cu experienta, cat si pentru incepatori. Liderii care cauta inspiratia oferita de ideile marete, pentru a accelera atat propriul succes, cat si pe cel al companiei lor, trebuie sa citeasca aceasta serie de carti.
Seria HBR’s 10 Must Reads se concentreaza pe problemele principale pe care orice manager ambitios trebuie sa le cunoasca. Harvard Business Review a ales dintre sute de articole numai pe cele esentiale pentru fiecare subiect tratat. Fiecare carte din serie contine sfaturi valabile oricand, indiferent de schimbarile petrecute in mediul de afaceri.
Comandă online cartea "Esentialul. O introducere in cele mai durabile idei despre management de la Harvard Business Review" la 34,90 lei The Essentials. An Introduction to the Most Enduring Ideas on Management from Harvard Business Review isbn 9786069214817 scrisă de Harvard Business Review, tiparită la editura Bizzkit. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Esentialul. O introducere in cele mai durabile idei despre management de la Harvard Business Review" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Managementul cumpararilor
Sitech
Eugen Radut
132 pagini
Managementul afacerilor internationale - teste grila -
Sitech
Mădălina Brutu
106 pagini
An: 2008
Curs de analiza strategica si simulari decizionale, Volumul I Analiza strategica a mediului concurential
Sitech
Daniela Mihai
172 pagini
An: 2009
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013