
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 11,60 LEI
Autor(i): Marcela Nanes
Editura: CH Beck
Anul apariției: 2000
Nr. pagini: 342 pagini
Categorii: Management / Leadership, Economie
Tematica: Economie - practica
Prima parte a cartii analizeaza esenta conceptelor de management strategic si de strategie. Aceasta problematica e abordata si in contextul actual al economiei romanesti, pornindu-se de la analize oficiale si de la sondaje efectuate in societati comerciale reprezentative.
Cartea ofera solutii de ordin managerial, instrumente de analiza si modele de referinta in domeniul managementului strategic in vederea depasirii cu succes a mediului economic turbulent caracteristic tranzitiei.
Comandă online Managementul strategic al intreprinderii si provocarile tranzitiei la 11,60 lei scrisă de Marcela Nanes, tiparită la editura CH Beck în anul 2000 cu un număr de 342 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Managementul strategic al intreprinderii si provocarile tranzitiei nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Managementul cumpararilor
Sitech
Eugen Radut
132 pagini
Managementul afacerilor internationale - teste grila -
Sitech
Mădălina Brutu
106 pagini
An: 2008
Curs de analiza strategica si simulari decizionale, Volumul I Analiza strategica a mediului concurential
Sitech
Daniela Mihai
172 pagini
An: 2009
Fundamentele guvernantei corporative
Sitech
Emil Ghita
166 pagini
An: 2019
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973