Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 63,40 LEI
ISBN: 9781509538942
Autor(i): Andreas Bernard
Editura: Wiley-Blackwell
Anul apariției: 2019
Limba: engleza
Categorii: Communication studies, Reference, information and interdisciplinary subjects, Carte straina, Carte nefolosită, Media studies
With the public debates of the present inarguably shaped by the hashtag applied to them, a risk of levelling statements and extinguishing nuance comes about, explored alongside a good hashtag's potential in this book from Professor of Cultural Studies Andreas Bernard.
Comandă online cartea "Theory of the Hashtag" la 63,40 lei isbn 9781509538942 scrisă de Andreas Bernard, tiparită la editura Wiley-Blackwell în anul 2019. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Theory of the Hashtag" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Smartphone Video Storytelling
Focal Press
Robb Montgomery
9781138635999
An: 2018
Smartphone Video Storytelling
Focal Press
Robb Montgomery
9781138635999
An: 2018
Smartphone Video Storytelling
Focal Press
Robb Montgomery
9781138635999
An: 2018