Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  25,90 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

ISBN: 973-683-199-x

Autor(i):

Editura:

Colecția: Collegium. Stiinte economice

Anul apariției: 1999

Nr. pagini: 384 pagini

Categorii: Economie

Descriere

Profesor doctor Constantin Sasu propune acest titlu ca material didactic si ca instrument de documentare, in contextul unei crize recunoscute de informatii si a interesului din ce in ce mai larg al universitatilor si scolilor superioare de pe linga Camerele de comert si industrie pentru dimensiunea internationala a marketingului. Viitorul apartine afacerilor internationale. Marketing international arata cum sa gindesti international si sa actionezi local.
Cuprins

Conceptul de marketing international • Evaluarea mediului în marketingul international • Cercetarea în marketingul international • Segmentarea pietelor internationale • Cumparatori internationali si piete externe • Produsul în marketingul international • Distributia produselor în marketingul international • Determinarea preturilor pe pietele internationale • Promovarea în marketingul international • Planificarea activitatii de marketing international • Organizarea activitatii de marketing international • Controlul activitatii de marketing international • Perspectiva marketingului international


Comandă online cartea "Marketing international" la 25,90 lei isbn 973-683-199-x scrisă de Constantin Sasu, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Stiinte economice. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Marketing international" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.