ISBN: 9786069415658
Autor(i): Liviu David
Editura: Princeps
Anul apariției: 2019
Nr. pagini: 288 pagini
Stare: nefolosita (noua)
Categorii: Comunicare, Carte nefolosită, Media
De ce sa ii citim cartea?
Fiindca este cel mai bun manual de old school/no bullshit/best practice in publicitate, scris in limba romana de un practician pursange. Plus ca este remarcabil scrisa - ca(aproape) toate reclamele create de Davide! PPlus-plus ca debordeaza de umor si de cazuri reale si celebre de pe la noi.
Atractia noastra, a est-europenilor, pentru celebrii Madmen din advertising este indreptatita: ei au inventat meseria asta, si ii tot citam - Ogilvy a zic, Leo Burnett a dres etc.
Aceast volum este o colecție de lecții învățate din practică, seminarii și cursuri de publicitate, asezonate cu studii de caz și povești din agenții. Insight-uri extrem de valoroase, pe care nu le-a mai pus nimeni până acum la un loc, apar pe fiecare pagină. Teorie, exemple, întâmplări, gafe, dezbateri, scrise și descrise cu sinceritate, ironie și patimă. Cartea își propune stabilirea unui nivel minim de bun simț în publicitatea românească, de la care să putem cu toții construi un calup publicitar mai bun.
Comandă online Pauza de publicitare. Cum sa gandesti reclame intr-o lume care nu le iubeste la 92,00 lei isbn 9786069415658 scrisă de Liviu David, tiparită la editura Princeps în anul 2019. Cartea poate fi livrată în circa 2 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.
Fake news and the Kuleshov Effect : from cinematography to television news
Pro Universitaria
Sebastian Chelu, Ion Stavre, Monica Ilie-Prică, Sebastian Cristian Chelu
9786062621452
196 pagini
An: 2025
Introducere în sistemul mass media : rolul reţelelor sociale în era digitală
de Vest
Maria Cristina Bularca
9789733608547
126 pagini
An: 2025
Forum, forum studenţesc, forumuri studenţeşti : presa studenţească - o pepinieră pentru mass-media
Universităţii de Vest
coord.: Ştefana Ciortea-Neamţiu
9786303270746
233 pagini
An: 2024
Voci digitale în pandemie : mediatiatizarea online a scriitorilor prin autoexpunere,strategii de promovare a
Tritonic
Corina Ozon
9786067497304
306 pagini
An: 2024
Informare şi dezinformare în perioada Pandemiei de COVID-19 în România
Tritonic
Miroslav-Adrian Stanici, Miroslav Stanici
9786067497311
340 pagini
An: 2024
Spune : ştiinţa conversaţiei şi arta exprimării de sine
Litera
Alison Wood Brooks
9786303554792
304 pagini
An: 2025
Fake news and the Kuleshov Effect : from cinematography to television news
Pro Universitaria
Sebastian Chelu, Ion Stavre, Monica Ilie-Prică, Sebastian Cristian Chelu
9786062621452
196 pagini
An: 2025
Introducere în sistemul mass media : rolul reţelelor sociale în era digitală
de Vest
Maria Cristina Bularca
9789733608547
126 pagini
An: 2025
A informa nu înseamnă a comunica
Junimea
Dominique Wolton
9789733728016
154 pagini
An: 2024
Ai doar 00:00:08 secunde să captezi atenţia! : cum să comunici eficient într-o lume copleşită de distrag
BusinessTech
Paul Hellman
9786068709406
240 pagini
An: 2024
Călătorie către tărâmul "A fost odată ca niciodată"
Univers Enciclopedic Junior
Elsa Beskow
9786060966470
40 pagini
An: 2025
Ursuleţul cu idei trăsnite
Univers Enciclopedic Junior
Judith Weber, Fabian Jeremies, Christian Jeremies
9786060966463
40 pagini
An: 2025
Limba franceză pentru clasa a IV-a : caiet de lucru
Ars Libri
Cristina Voican, Cristina Bolbose
9786063633836
80 pagini
An: 2025
Teorie si solfegii - Clasa a IV-a. Invatamant vocational, profil artistic, specializarea muzica
Didactica si Pedagogica
Edith Visky, Ana Motora Ionescu
9786063110382
184 pagini
Anotimpuri muzicale. Carte cu sunete
Dorinta
Inesa Tautu
9785362400705
16 pagini
An: 2024