
ISBN: 9789731740096
Autor(i): Thomas T. Nagle
Editura: Editura Brandbuilders
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 464 pagini
Stare: nefolosita (noua)
Categorii: Economie, Carte nefolosită, Marketing / Publicitate / Vanzari
Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar ciclurile de viata ale produselor continua sa se scurteze. In lumina acestor puternice forte, nu mai este deloc surprinzator faptul ca unele companii se confrunta cu probleme precum erodarea accentuata a preturilor, diminuarea volumului vånzarilor si scaderea profitabilitatii. Niciodata nu s-a simtit mai acut nevoia unor strategii clare si eficiente de stabilire a preturilor.
In acest context va propunem o lucrare unica in peisajul editorial romanesc, un ghid practic adresat managerilor, directorilor de vanzari sau de marketing, administratorilor de firme si tuturor celor interesati de cresterea profitabilitatii, menit sa ii ajute in luarea deciziilor legate de stabilirea preturilor.
„Cei mai multi directori executivi considera ca stabilirea preturilor este cea mai mare provocare si, totodata, principalul lor punct slab. Aceasta carte este o potentiala solutie. Este plina de idei si perspective inedite.“ PHILIP KOTLER, Universitatea Northwestern
Comandă online Strategia si tactica stabilirii preturilor. Un ghid pentru cresterea profiturilor la 81,40 lei isbn 9789731740096 scrisă de Thomas T. Nagle, tiparită la editura Editura Brandbuilders în anul 2008. Cartea poate fi livrată în circa 2 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.
Cu ce se mămâncă de fapt marketingul
Hyperliteratura
Daniela Şuhanea, Attila Birtha
9786069671191
168 pagini
An: 2021
Asta inseamna marketing. Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi
Publica
Seth Godin, Raluca Chifu
9786067223491
272 pagini
An: 2019
Presentation Zen. Idei simple despre designul si sustinerea prezentarilor (editia a doua)
Editura Publica
Mihaela Sofonea, Garr Reynolds, Raluca Chifu
9786067223835
312 pagini
An: 2020
Cel mai vestit vânzător din lume
Curtea Veche
Og Mandino
9786065887008
208 pagini
An: 2019
Curs de vânzări
Curtea Veche
Zig Ziglar
9786064401779
104 pagini
An: 2019
Cum sa vinzi orice oricui
BusinessTech
Joe Girard
9789738495777
270 pagini
An: 2013
Company of One. De ce vor revolutiona piata afacerile mici
Publica
Paul Jarvis, Raluca Chifu
9786067224276
296 pagini
An: 2021
Profit din excelenta. Intampinarea curentului tech cu munca uimitoare si slujbe durabile
Publica
Tom Peters, Emilia Vasiliu
9786067224245
544 pagini
An: 2021
China ca supraputere
Niculescu
Andrei Marga
9786063805721
400 pagini
An: 2021
Armata, spionaj si economie in Romania (1945-1991)
Trei
Petre Opris
9786064008060
400 pagini
An: 2021
Sa Fie Lumina! Treizeci de ani de antreprenoriat in Romania
Integral
Ana-Maria Ionescu
9786069926307
136 pagini
An: 2021
Din batrani. Volumul al II-lea
Hoffman
Ioan Slavici
9786064616104
280 pagini
An: 2021
Din batrani. Volumul I
Hoffman
Ioan Slavici
9786064616098
302 pagini
An: 2021
Sfântul Dumitru Stăniloae : nobleţea teologului cu suflet de ţăran
Lumea credintei
Costion Nicolescu
9786306562299
272 pagini
An: 2025
Din pacat in pacat (editie 2020)
Hoffman
Ioan Slavici
9786064611581
136 pagini
An: 2020
Ne jucăm, învăţăm, fructe şi legume colorăm
Letras
Maria Divoiu, Adela Guţu
9786303125282
36 pagini
An: 2025