
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 15,90 LEI
Autor(i): Ovidiu Nicolescu
Editura: Tribuna Economica
Colecția: Metode, Tehnici, Instrumente
Anul apariției: 1991
Nr. pagini: 352 pagini
Categorii: Management / Leadership, Economie
Comandă online Management si Marketing in Regii Autonome, Societati Comerciale si Firme Particulare, Volumul I si II la 15,90 lei scrisă de Ovidiu Nicolescu, tiparită la editura Tribuna Economica face parte din colecția Metode, Tehnici, Instrumente în anul 1991. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Management si Marketing in Regii Autonome, Societati Comerciale si Firme Particulare, Volumul I si II nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul cumpararilor
Sitech
Eugen Radut
132 pagini
Managementul afacerilor internationale - teste grila -
Sitech
Mădălina Brutu
106 pagini
An: 2008
Curs de analiza strategica si simulari decizionale, Volumul I Analiza strategica a mediului concurential
Sitech
Daniela Mihai
172 pagini
An: 2009
Fundamentele guvernantei corporative
Sitech
Emil Ghita
166 pagini
An: 2019
Metodologia evaluarii riscului in activitatea de audit intern
Sitech
Emil Ghita
408 pagini
An: 2017
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973
Pagini de cultura economica romaneasca
Universitaria Craiova
Vasile Parvu
260 pagini
An: 2010
Tendinte ale dezvoltarii economice in societatea cunoasterii
Sitech
432 pagini
An: 2009
Statistica. Teorie si aplicatii
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
460 pagini
An: 2004
Statistica aplicata
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
248 pagini
An: 2003