Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 43,01 LEI
ISBN: 9786067495430
Autor(i): Laura Toma
Editura: Tritonic
Anul apariției: 2021
Nr. pagini: 204 pagini
Limba: engleza
Categorii: Carte nefolosită, Comunicare, Media
Contemporary consumption is a complex practice distancing itself over time from utilitarian perspective and encapsulating a broad range of meanings and levels of interpretation. Postmodern consumer is no longer “using” things in order to fulfil concrete and immediate needs but producing experiences and “selves” through consumption acts. Postmodernity offered a central position within its repertoire to the idea of identity construction through acts of “bricolage” and consumption adhered to it. Consumers are perceived as flexibly building new identities from the resources available to them and reconsidering constantly their self’conceptions.
The present volume adopts a postmodern view of consumption and employs an interdisciplinary approach by bridging the literatures from consumer research, audience research and material culture studies to investigate the interplay of print media consumption and readers� identity in Romania.
Comandă online cartea "Symbolic consumption of print media : how physical newspapers allow Romanian readers to do identity work" la 43,01 lei isbn 9786067495430 scrisă de Laura Toma, tiparită la editura Tritonic în anul 2021. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Symbolic consumption of print media : how physical newspapers allow Romanian readers to do identity work" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Fake news and the Kuleshov Effect : from cinematography to television news
Pro Universitaria
Sebastian Chelu, Ion Stavre, Monica Ilie-Prică, Sebastian Cristian Chelu
9786062621452
196 pagini
An: 2025
Introducere în sistemul mass media : rolul reţelelor sociale în era digitală
de Vest
Maria Cristina Bularca
9789733608547
126 pagini
An: 2025
Forum, forum studenţesc, forumuri studenţeşti : presa studenţească - o pepinieră pentru mass-media
Universităţii de Vest
coord.: Ştefana Ciortea-Neamţiu
9786303270746
233 pagini
An: 2024
Voci digitale în pandemie : mediatiatizarea online a scriitorilor prin autoexpunere,strategii de promovare a
Tritonic
Corina Ozon
9786067497304
306 pagini
An: 2024
Informare şi dezinformare în perioada Pandemiei de COVID-19 în România
Tritonic
Miroslav-Adrian Stanici, Miroslav Stanici
9786067497311
340 pagini
An: 2024
Despre creativitate : ghid teoretic & reflecţii în contextul comunicării profesionale
Pro Universitaria
Madalina Balasescu, Maria-Cristina Dobrin
9786062621803
192 pagini
An: 2025
Spune : ştiinţa conversaţiei şi arta exprimării de sine
Litera
Alison Wood Brooks
9786303554792
304 pagini
An: 2025
Fake news and the Kuleshov Effect : from cinematography to television news
Pro Universitaria
Sebastian Chelu, Ion Stavre, Monica Ilie-Prică, Sebastian Cristian Chelu
9786062621452
196 pagini
An: 2025
Introducere în sistemul mass media : rolul reţelelor sociale în era digitală
de Vest
Maria Cristina Bularca
9789733608547
126 pagini
An: 2025
A informa nu înseamnă a comunica
Junimea
Dominique Wolton
9789733728016
154 pagini
An: 2024
Safir - Vol. 3 (Set of:Sclipiri, o mieVol. 3)
Letras
Neoridendo
9786303125640
80 pagini
An: 2025
Reglementări contabile 2025-2026
Con Fisc
Nicolae Mandoiu
9786068792798
754 pagini
An: 2025
Constituţia României : republicată (M.Of. nr. 767 din 31 octombrie 2003)
CH Beck
9786061815913
42 pagini
An: 2025
Tăceri din Helicon : sonete
Limes
Gabriela Botici
9786067999006
109 pagini
An: 2025
Nuferi negri
Polirom
Michel Bussi, Madalin Rosioru
9786303442990
420 pagini
An: 2025