
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 45,32 LEI
ISBN: 9786067495386
Autor(i): Delia Cristina Balaban , coord.: Delia Cristina Balaban , Julia Szabolics , Julia Szambolics
Editura: Tritonic
Anul apariției: 2021
Nr. pagini: 250 pagini
Categorii: Carte nefolosită, Afaceri / Economie / Bani, Marketing / Publicitate / Vanzari
Ce sunt social media influencerii? Care este rolul și mai ales care este impactul lor publicitar în societatea contemporană? Acestea sunt întrebările de la care a plecat prezentul volum care îi analizează pe acești lideri de opinie din mediul virtual din perspectiva științelor comunicării. Pentru un numărului considerabil de tineri, media tradițională nu mai reprezintă o opțiune de consum zilnic și în plus, a crescut importanța recomandărilor pentru achiziționarea unor produse sau servicii. Acestea sunt doar câteva aspecte care au contribuit la creșterea rolului publicitar al social media influencerilor, celebrități online care se bucură de încrederea unor comunități mari de urmăritori. Prieteni virtuali, experți, social media manageri, creatori de conținut, mereu atenți la tendințele din online sau creatori ai acestor tendințe- acestea sunt doar câteva dintre atributele definitorii ale influencerilor care și-au început activitatea din pasiune și care treptat au ajuns la un anumit grad de profesionalizare.
În paginile lucrării de față prezentăm mai multe elemente care contribuie la realizarea unei imagini de ansamblu asupra dimensiunii publicitare a social media influencerilor. Cartea noastră poate să fie utilă publicului larg interesat de acest fenomen, experților în domeniul marketingului și al comunicării, și de ce nu, chiar social media influencerilor. Analizăm, pe baza unor studii recent publicate, elementele care contribuie la succesul campaniilor de influencer marketing, prezentăm specificul conținuturilor și al canalelor de comunicare online, subliniem importanța credibilității, a transparenței și a autenticității și nu în ultimul rând evidențiem relevanța implicării sociale a influencerilor.
Comandă online Social media influencerii şi rolul lor publicitar la 45,32 lei isbn 9786067495386 scrisă de Delia Cristina Balaban , coord.: Delia Cristina Balaban , Julia Szabolics , Julia Szambolics, tiparită la editura Tritonic în anul 2021. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Social media influencerii şi rolul lor publicitar nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Limbajul vânzărilor : arta şi ştiinţa comunicării în vânzări
Prestige
Andy Eilers şi Tom Hopkins, Tom Hopkins, Andy Eilers, Ana-Maria Scarlat
9786303320540
240 pagini
An: 2024
Comunicarea băncilor centrale prin intermediul reţelelor sociale online : studiu de caz - Banca Naţională
Tritonic
Ana-Maria-Violeta Voloc, Ana Maria Violeta Voloc
9786067497090
292 pagini
An: 2023
Vând orice, oricând, oricui : ce contează cu adevărat în vânzările B2B?
Evrika Publishing
Adrian M.Cioroianu, Adrian M. Cioroianu
9786306536108
206 pagini
An: 2023
Marketingul simplificat
Act si Politon
Donald Miller & dr. J.J. Peterson, Donald Miller, J.J. Peterson
9786303031248
256 pagini
An: 2023
Marketing hotelier : fii oaspetele hotelului tău!,harta experienţelor unui turist văzută prin ochii unui m
Pro Universitaria
Ioana-Simona Ivasciuc, Ioana Simona Ivasciuc
9786062616588
174 pagini
An: 2023
Limbajul vânzărilor : arta şi ştiinţa comunicării în vânzări
Prestige
Andy Eilers şi Tom Hopkins, Tom Hopkins, Andy Eilers, Ana-Maria Scarlat
9786303320540
240 pagini
An: 2024
Fundamente şi strategii pentru promovarea dezvoltării durabile : o analiză a economiei circulare şi a educ
Pro Universitaria
Sabin Chiş
9786062619046
162 pagini
An: 2024
Contabilitatea în comerţ
Pro Universitaria
Luminita Jalba
9786062618971
470 pagini
An: 2024
Kaizen în administraţia publică : o reformă necesară în România!
Litera
Simona Săvulescu, Cristina Andreescu, Andrei Răduţu, Maria Mădălina Roşca, Constantin Toma, Julien Bratu
9786303199283
160 pagini
An: 2024
Capitalul imaterial şi dematerializarea activităţilor economice : provocări pentru contabilitate
Economica
Mihaela Curea
9786060930570
280 pagini
An: 2024
Din batrani. Volumul al II-lea
Hoffman
Ioan Slavici
9786064616104
280 pagini
An: 2021
Din batrani. Volumul I
Hoffman
Ioan Slavici
9786064616098
302 pagini
An: 2021
Sfântul Dumitru Stăniloae : nobleţea teologului cu suflet de ţăran
Lumea credintei
Costion Nicolescu
9786306562299
272 pagini
An: 2025
Din pacat in pacat (editie 2020)
Hoffman
Ioan Slavici
9786064611581
136 pagini
An: 2020
Ne jucăm, învăţăm, fructe şi legume colorăm
Letras
Maria Divoiu, Adela Guţu
9786303125282
36 pagini
An: 2025