
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 19,70 LEI
ISBN: 9738175488
Editura: Rao Books
Colecția: Totul despre management
Anul apariției: 2003
Nr. pagini: 72 pagini
Categorii: Management / Leadership, Comunicare, Afaceri, Economie
Activitatea de relatii publice presupune o serie de aptitudini si de strategii menite sa imbunatateasca imaginea unei firme, sa-i consolideze relatiile cu publicul si s-o ajute sa depaseasca problemele de pe o pozitie de forta. Indiferent daca va ocupati in exclusivitate de relatii publice sau acestea sint doar o parte a activitatii dumneavoastra, volumul de fata va va indrepta spre succes.
Comandă online Cum sa devii un bun PR la 19,70 lei isbn 9738175488 scrisă de Moi Ali , Moi Ali, tiparită la editura Rao Books face parte din colecția Totul despre management. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Cum sa devii un bun PR nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Managementul cumpararilor
Sitech
Eugen Radut
132 pagini
Managementul afacerilor internationale - teste grila -
Sitech
Mădălina Brutu
106 pagini
An: 2008
Curs de analiza strategica si simulari decizionale, Volumul I Analiza strategica a mediului concurential
Sitech
Daniela Mihai
172 pagini
An: 2009
Fundamentele guvernantei corporative
Sitech
Emil Ghita
166 pagini
An: 2019
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Investitii
Sitech
Dalia Simion
250 pagini
An: 2011
Economia serviciilor
Sitech
Ion Criveanu
232 pagini
An: 2005
Conjunctura pietelor internationale. Manual universitar
Sitech
Elena Lolescu
256 pagini
An: 2004
Negocierea in actul educational
Sitech
135 pagini
An: 2009
Studii de lingvistica generala
Academiei Republicii Populare Romane
Alexandru Graur
514 pagini
Genuri ziaristice - Note de curs, I
Fundatiei Romania de Maine
Marin Stoian
75 pagini
An: 2004
Jurnalism TV - Specificul Telegenic
Teora
Eugenia Grosu Popescu
112 pagini
An: 1998
Mirajul televiziunii
Media Business
Razvan Nicolesccu
180 pagini
An: 2003