
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 26,40 LEI
ISBN: 9789736493478
Autor(i): Emanuel Odobescu
Editura: Sigma
Anul apariției: 2007
Nr. pagini: 204 pagini
Categorii: Învățamânt - Educație
Lucrarea isi propune sa puncteze principalele evolutii ale sistemului bancar romanesc, in contextul dezvoltarilor internationale, iar pe de alta parte sa fotografieze in cele mai mici detalii anatomia produselor bancare si a interactiunii acestora cu piata, cu marele public.
Ofera o incadrare complexa a marketingului modern in managementul strategic bancar, cuprinzand si fotografii detaliate ale elementelor componente ale mixului de marketing bancar: produs, pret, promovare, distributie.
Comandă online Marketingul bancar modern la 26,40 lei isbn 9789736493478 scrisă de Emanuel Odobescu, tiparită la editura Sigma în anul 2007. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketingul bancar modern nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Teoria functiilor de o variabila complexa
Academiei Republicii Socialiste Romania
Octav Mayer
592 pagini
An: 1981
Teoria functiilor de o variabila complexa, Volumul al II-lea
Academiei Republicii Populare Romane
S. Stoilow
378 pagini
An: 1958
Cours de mathematiques superieures, Tome III, Premiere partie
MIR
V. Smirnov
328 pagini
An: 1970
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Matematici superioare, Manual pentru clasa a XI-a umanistica
Didactica si Pedagogica
D. V. Ionescu
264 pagini
An: 1963