
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 25,90 LEI
ISBN: 9737110285
Autor(i): Denis McQuail , Sven Windahl
Editura: Comunicare.ro
Colecția: Imagine, strategie, media
Anul apariției: 2004
Nr. pagini: 185 pagini
Categorii: Psihologie, Comunicare
In suita istoriilor dedicate studiului comunicarii - nu putine in ultimele doua decenii -, sinteza elaborata de Denis McQuail si Sven Windahl ocupa un loc aparte, fiind conceputa ca o istorie a modelelor teoretice, a contributiilor foarte bine structurate in cadrul cercetarii comunicarii de masa. De la modelul matematic al lui Shannon si formula lui Lasswell pina la modelele centrate pe audienta si procesul receptarii, lucrarea ne propune o istorie esentializata a comunicarii, a carei evolutie este surprinsa in momentele ei nodale. Dintr-o perspectiva didactica, cartea are o valoare greu de egalat, fiind folosita, de altfel, ca suport de curs in facultatile de profil din Statele Unite si Europa. Optiunea pentru traducerea ei a fost intarita de nevoia resimtita de literatura de specialitate din România de a se sprijini pe un asemenea studiu de mare amploare, care ofera o imagine coerenta asupra comunicarii ca disciplina.
Comandă online Modele ale comunicarii pentru studiul comunicarii de masa la 25,90 lei isbn 9737110285 scrisă de Denis McQuail , Sven Windahl, tiparită la editura Comunicare.ro face parte din colecția Imagine, strategie, media. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Modele ale comunicarii pentru studiul comunicarii de masa nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Desenul Persoanei - Testul Machover
Profex
Ada Abraham
251 pagini
An: 2004
Introducere in Psihologie (Atkinson)
Tehnica
Rita L. Atkinson
1099 pagini
An: 2002
Cele opt pacate capitale ale omenirii civilizate
Humanitas
Konrad Lorenz
136 pagini
An: 2001
cartea despre femei
Mix
Osho
280 pagini
An: 2002
Vina de a fi femeie
Mediarex
Sigmund Freud
214 pagini
Negocierea in actul educational
Sitech
135 pagini
An: 2009
Studii de lingvistica generala
Academiei Republicii Populare Romane
Alexandru Graur
514 pagini
Genuri ziaristice - Note de curs, I
Fundatiei Romania de Maine
Marin Stoian
75 pagini
An: 2004
Jurnalism TV - Specificul Telegenic
Teora
Eugenia Grosu Popescu
112 pagini
An: 1998
Mirajul televiziunii
Media Business
Razvan Nicolesccu
180 pagini
An: 2003