
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 18,00 LEI
ISBN: 9737768086
Autor(i): Edward Ludbrook
Editura: Digital Data
Colecția: Ludbrook
Anul apariției: 2004
Nr. pagini: 52 pagini
Crearea unei reţele internationale este una din cele mai mari oportunităţi financiare din lume in zilele noastre. Ea va deveni extrem de lucrativă, în fiecare lună, datorită dezvoltării tehnologiei comunicaţiilor şi a accesului tuturor oamenilor la informaţii. 99% din distribuitorii MLM activează doar în reţeaua lor naţională, neimplicându-se în expansiunea internaţională a companiilor Network Marketing. în felul acesta nu pot avea parte de mari succese financiare.
Aceasta carte este o brosura simpla, usor de citit şi de înţeles. Studiind-o veţi avea la îndemână informaţii preţioase despre felul în care vă puteţi extinde afacerile MLM şi în alte ţări.
Comandă online International Networking - Cum se poate construi o afacere internationala Network Marketing la 18,00 lei isbn 9737768086 scrisă de Edward Ludbrook, tiparită la editura Digital Data face parte din colecția Ludbrook. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul International Networking - Cum se poate construi o afacere internationala Network Marketing nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Investitii
Sitech
Dalia Simion
250 pagini
An: 2011
Economia serviciilor
Sitech
Ion Criveanu
232 pagini
An: 2005
Conjunctura pietelor internationale. Manual universitar
Sitech
Elena Lolescu
256 pagini
An: 2004
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003