Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 50,70 LEI
ISBN: 978-973-709-418-6
Autor(i): Victor Danciu
Editura: Economica
Anul apariției: 2009
Nr. pagini: 392 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Comandă online cartea "Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei, editia a II-a" la 50,70 lei isbn 978-973-709-418-6 scrisă de Victor Danciu, tiparită la editura Economica în anul 2009. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei, editia a II-a" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013