Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  28,40 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i): ,

Editura:

Colecția: Collegium. Stiinte economice

Anul apariției: 2005

Nr. pagini: 336 pagini

Categorii: Afaceri, Economie

Descriere

Cuprins: Strategiile concurentiale generice • Strategiile concurentiale ofensive si defensive specifice firmei • Strategiile tehnologice • Strategiile inovationale • Strategiile de sistem • Strategiile internationalizarii firmei • Aliantele strategice • Particularitati strategice ale firmelor romanesti • Pilotarea strategica a firmei • Studiu de caz
Descriere:
Pe baza a numeroase cazuri de reusite sau esecuri ale unor firme bine cunoscute pe plan mondial, autorii analizeaza strategiile concurentiale si scot in evidenta elementele indispensabile unui management eficient, care sa fereasca firmele de contraperformante severe. Volumul de informatii, numeroasele exemple practice, prezentarea setului complet de strategii competitive ale firmei si diversele solutii oferite – cu directa aplicabilitate la realitatea interna – constituie doar citeva dintre argumentele care impun aceasta lucrare drept un titlu important in bibliografia literaturii de specialitate.


Comandă online cartea "Strategiile competitive ale firmei" la 28,40 lei scrisă de Ioan Ciobanu , Ruxandra Ciulu, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Stiinte economice în anul 2005. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Strategiile competitive ale firmei" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.