Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  45,40 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

ISBN: 973-46-0042-7

Autor(i):

Editura:

Colecția: Collegium. Relatii publice si publicitate

Anul apariției: 2006

Nr. pagini: 456 pagini

Categorii: Beletristică și critică

Descriere

Cuprins:
Clientul agentiei de publicitate si piata sa • Consumatorul • Mediul • Strategiile de comunicare • Planul media • Canalele mediatice • Reclama non-media • Planul de campanie
Descriere:
Traducere de Elisabeta Gheorghe.
Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar pentru a optimiza vinzarile firmei.
Aspectele expuse, teoretice si practice, sint sustinute de exemple concludente din sfera publicitatii internationale. Strategii publicitare se adreseaza studentilor in comunicare si publicitate, precum si tuturor celor interesati de aspectele politicii de marketing.
Luc Marcenac este profesor de relatii publice la Lycee Galilee din Paris.


Comandă online Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media la 45,40 lei isbn 973-46-0042-7 scrisă de Marcenac Luc, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Relatii publice si publicitate. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.