
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 45,40 LEI
ISBN: 973-46-0042-7
Autor(i): Marcenac Luc
Editura: Polirom
Colecția: Collegium. Relatii publice si publicitate
Anul apariției: 2006
Nr. pagini: 456 pagini
Categorii: Beletristică și critică
Cuprins:
Clientul agentiei de publicitate si piata sa Consumatorul Mediul Strategiile de comunicare Planul media Canalele mediatice Reclama non-media Planul de campanie
Descriere:
Traducere de Elisabeta Gheorghe.
Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar pentru a optimiza vinzarile firmei.
Aspectele expuse, teoretice si practice, sint sustinute de exemple concludente din sfera publicitatii internationale. Strategii publicitare se adreseaza studentilor in comunicare si publicitate, precum si tuturor celor interesati de aspectele politicii de marketing.
Luc Marcenac este profesor de relatii publice la Lycee Galilee din Paris.
Comandă online Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media la 45,40 lei isbn 973-46-0042-7 scrisă de Marcenac Luc, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Relatii publice si publicitate. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Taina Indiei - Texte inedite (Mircea Eliade)
Icar
Mircea Eliade
205 pagini
Pamintul si reveriile vointei
Univers
Gaston Bachelard
302 pagini
An: 1998
Aerul si visele. Eseu despre imaginatia materiei
Univers
Gaston Bachelard
278 pagini
An: 1999
Apa si visele. Eseu despre imaginatia materiei
Univers
Gaston Bachelard
200 pagini
An: 1999
Melita, Volumele I si II
Kriterion
Szanto Gyorgy
915 pagini
An: 1984