Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 45,40 LEI
ISBN: 973-46-0042-7
Autor(i): Marcenac Luc
Editura: Polirom
Colecția: Collegium. Relatii publice si publicitate
Anul apariției: 2006
Nr. pagini: 456 pagini
Categorii: Beletristică și critică
Cuprins:
Clientul agentiei de publicitate si piata sa Consumatorul Mediul Strategiile de comunicare Planul media Canalele mediatice Reclama non-media Planul de campanie
Descriere:
Traducere de Elisabeta Gheorghe.
Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar pentru a optimiza vinzarile firmei.
Aspectele expuse, teoretice si practice, sint sustinute de exemple concludente din sfera publicitatii internationale. Strategii publicitare se adreseaza studentilor in comunicare si publicitate, precum si tuturor celor interesati de aspectele politicii de marketing.
Luc Marcenac este profesor de relatii publice la Lycee Galilee din Paris.
Comandă online cartea "Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media" la 45,40 lei isbn 973-46-0042-7 scrisă de Marcenac Luc, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Relatii publice si publicitate. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Amelie
Venus
Henri Troyat
367 pagini
An: 1993
Tragicul la Caragiale
Hoffman
Nicolae Draghici
154 pagini
An: 2009
Steaua de aur
Alcris
Alexandra Blakelee
159 pagini
An: 2004
Un sarut la Roma
Colosseum
Barbara Cartland
200 pagini
An: 1995
Contele de Monte Cristo, Volumele I si II
Hyperion
Alexandre Dumas
1060 pagini
An: 1992