Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 12,70 LEI
Autor(i): Pop Doru
Editura: Dacia
Colecția: UNIVERSITARIA
Anul apariției: 2002
Categorii: Comunicare
Intrat in limba romana ca un neologism imperfect asimilat, conceptul de mass-media este in primul rand eronat prezentat din punct de vedere lingvistic, iar aceasta eroare "minora" dovedeste o eroare nationala mult mai profunda.
Comandă online cartea "Introducere in teoria media" la 12,70 lei scrisă de Pop Doru, tiparită la editura Dacia face parte din colecția UNIVERSITARIA în anul 2002. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Introducere in teoria media" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Negocierea in actul educational
Sitech
135 pagini
An: 2009
Studii de lingvistica generala
Academiei Republicii Populare Romane
Alexandru Graur
514 pagini
Genuri ziaristice - Note de curs, I
Fundatiei Romania de Maine
Marin Stoian
75 pagini
An: 2004
Jurnalism TV - Specificul Telegenic
Teora
Eugenia Grosu Popescu
112 pagini
An: 1998
Mirajul televiziunii
Media Business
Razvan Nicolesccu
180 pagini
An: 2003