
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 17,30 LEI
Autor(i): Vasile Sebastian Dancu
Editura: Dacia
Colecția: STIINTE SOCIALE
Anul apariției: 1999
Categorii: Relatii Publice, Comunicare
Publicitatea are tendinta de a reprezenta o transgresiune a spatiului, o participare la cosmic, la Marele Tot care este in noi insine si in afara noastra, aducand o importanta corectie.
Comandă online Comunicarea Simbolica - Arhitectura discursului publicitar la 17,30 lei scrisă de Vasile Sebastian Dancu, tiparită la editura Dacia face parte din colecția STIINTE SOCIALE în anul 1999. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Comunicarea Simbolica - Arhitectura discursului publicitar nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Triburile. O patologie a politicii romanesti de la Revolutie la generatia Facebook
Scoala Ardeleana
Vasile Sebastian Dancu
9786069259306
322 pagini
An: 2015
Corespondenta in limba franceza
Albatros
Ana Firoiu
213 pagini
An: 1982
Negocierea in actul educational
Sitech
135 pagini
An: 2009
Studii de lingvistica generala
Academiei Republicii Populare Romane
Alexandru Graur
514 pagini
Genuri ziaristice - Note de curs, I
Fundatiei Romania de Maine
Marin Stoian
75 pagini
An: 2004
Jurnalism TV - Specificul Telegenic
Teora
Eugenia Grosu Popescu
112 pagini
An: 1998
Mirajul televiziunii
Media Business
Razvan Nicolesccu
180 pagini
An: 2003