
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 25,90 LEI
Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi trebuie sa inteleaga mai bine decat oricand afacerea clientului lor. Acest lucru este important pentru ca se poate intampla sa ratati un contract bun din cauza unui mesager slab. Combinand o abordare coerenta cu secretele de ultima ora ale celor mai buni agenti de vanzari din intreaga lume, Speranta nu e o strategie prezinta un proces testat, alcatuit din sase etape-cheie, pentru castigarea oportunitatilor de vanzare si va arata cum:
Sa vindeti tinand seama de "nevoia" strategica de afaceri a potentialului client pentru a obtine o valoare ridicata;
Sa evaluati potentialul client pentru a intocmi o previziune corecta privind tranzactia;
Sa va diferentiati solutia astfel incat sa fiti preferati in locul concurentilor;
Sa creati o conexiune intre strategia voastra si procesul de luare a deciziilor in interiorul companiei;
Sa vindeti celor care detin puterea in cadrul organizatiei, descoperind cheia politicii de achizitii;
Sa comunicati eficient strategia in interiorul echipei voastre.
Acest ghid al excelentei in vanzari va va demonstra ca, in noul mileniu, la baza strategiei de vanzari nu este permis sa se afle speranta, ci informatia. Relatia cu clientii trebuie sa devina din ce in ce mai complexa, pentru ca procesul de vanzare este din ce in ce mai complex. Scopul acestei carti este de a simplifica lucrurile de ambele parti.
Comandă online SPERANTA NU E O STRATEGIE la 25,90 lei scrisă de Rick Page, tiparită la editura Amaltea face parte din colecția C&A - Business în anul 2006. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul SPERANTA NU E O STRATEGIE nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Afaceri cu viteza gandului
Amaltea
Bill Gates
354 pagini
An: 2002
Esti un manager de... modat. De ce trebuie sa-ti declari razboi tie si afacerii tale
Amaltea
Mark Stevens
9789731620077
An: 2008
Clientii nu-mi dau pace. Schimbarea atitudinilor iti imbunatateste rezultatele si iti creste castigurile
Amaltea
Shelle Rose Charvet
9789731621081
An: 224
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Investitii
Sitech
Dalia Simion
250 pagini
An: 2011
Economia serviciilor
Sitech
Ion Criveanu
232 pagini
An: 2005
Conjunctura pietelor internationale. Manual universitar
Sitech
Elena Lolescu
256 pagini
An: 2004
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973