
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 26,40 LEI
Autor(i): Gheorghita Caprarescu
Editura: Universitara
Anul apariției: 2006
Nr. pagini: 240 pagini
Categorii: Economie
Partea I:
Metodologia de fundamentare a strategiei microeconomice
Capitole:
1.Analiza capabilitatii strategice a firmei
2.Analiza mediului extern si a influentelor lui asupra firmei
3.Analiza corelata a capabilitatii strategice si a mediului extern al firmei
Partea a II-a:
Studii de caz privind firmele de comert, turism, servicii, productie
Capitole:
1.Cazul "INTERNATIONAL" S.A. 2.Cazul "D&D" 3.Cazul "ORNAMENT-ART" S.R.L. 4.Cazul "I.R.D.GAZ ROMANIA" 5.Cazul "SAMILUX ROMANIA" 6.Cazul "CRYSTAL" S.R.L.
Partea a III-a:
Intrebari de control si teste grila
Capitole:
1.Cadrul conceptual al managementului strategic
2.Strategia, instrument general al managementului strategic
3.Analiza capabilitatii strategice a firmei de comert si turism
4.Analiza mediului extern
5.Analiza corelata a capabilitatii strategice si a mediului
6.tipurile de strategii
Lista tabelelor
Scheme si figuri folosite in lucrare.
Comandă online Fundamentarea strategiei microeconomice la 26,40 lei scrisă de Gheorghita Caprarescu, tiparită la editura Universitara în anul 2006 cu un număr de 240 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Fundamentarea strategiei microeconomice nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003